וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בן 9 נהג בפרארי השווה כ-2 מיליון דולרים

בנם של הזוג נישאם קיבל מתנת יום הולדת יקרה ומסוכנת במיוחד - אביו נתן לו לנהוג במכונית היוקרה בעוד שאמו צילמה, ואחיו בן ה-7 במושב לצדו. "גאה בו, הוא נוהג מגיל 5"

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: יבגני גרצנשטיין, קריינות: לירון בארי

לרוב בעלים של מכונית ששוויה הוא כשני מיליון דולרים, ודאי היו מתקשים לתת לסמוך על אחרים שינהגו בה. אך למשפחה אחת בהודו, כנראה, זה ממש לא משנה. בסרטון שצולם על ידי אם המשפחה, ניתן לראות את בנה במושב הנהג ואחיו במושב לידו, צועקים בשמחה מהמכונית הנוסעת. היום (שני) הוגש כתב אישום נגד האב, שנתן לבנו בן ה-9 לנהוג במכונית הפרארי שלו - כך נמסר מהמשטרה המקומית שבדרום מדינת קרלה שבהודו.

ורים למופת: נתנו לבנם בן ה-9 לנהוג בפרארי. צילום מסך
ורים למופת: נתנו לבנם בן ה-9 לנהוג בפרארי/צילום מסך

המפקח אמ. וי. רגהסי סיפר כי מוחמד נישאם הואשם בסיכון חיי בנו ובכך שנתן לקטין לנהוג. האירוע התרחש לפני שבועיים ביום הולדתו ה-9 של הבן, שנהג במכונית כשלצדו אחיו בן ה-7. המשטרה אמרה כי נישאם, סוחר טבק ונדל"ן מצליח, הוא הבעלים של 18 מכוניות ששוויין הכולל עומד על כ-4 מיליון דולרים.

הוריהם של הילדים מתעקשים כי אין כל פסול בדבר. "אני גאה בו", סיפרה האם עמאל. "הוא נוהג מאז שהוא בן 5". לדבריה, בנה כבר נהג בלמבורגיני ובבנטלי שבבעלות המשפחה, ובמכוניות נוספות. "זה היה יום הולדתו ה-9 , ומאחר וביקש זאת חודשים, נתנו לו לנהוג בפרארי. הוא נהג זהיר ואחראי", סיפרה האם לערוץ הטלוויזיה NDTV. "זה לא קל לילד בגיל זה להגיע להישג שכזה", הוסיפה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully