וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלה לשבעה מספר ההרוגים בתאונה הקטלנית בנשר

קובי מנדל

25.4.2013 / 20:15

סארמה נזיה, בן 28 מהכפר בענה שליד כרמיאל, נסע במכונית המסחרית שנפגעה על ידי המשאית שאיבדה את בלמיה בדרך בר יהודה בעיר. הוא נפצע באורח קשה, והערב מת מפצעיו

צילום: ערן גילווארג, עריכה: מיכאל ברגמן

נהג המשאית הפוגעת בבית המשפט, בשבוע שעבר

מניין ההרוגים בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה לפני כשבועיים בנשר עלה הערב (חמישי) לשבעה, בעקבות מותו של סארמה נזיה. נזיה, תושב הכפר בענה שליד כרמיאל, בן 28, נסע ברכב הטרנזיט שנפגע על ידי המשאית ונפצע באורח קשה, והיום מת מפצעיו.

6 הרוגים ו -14 פצועים בתאונת דרכים קטלנית. ערן גילווארג
זירת התאונה בנשר, לפני כשבועיים/ערן גילווארג

כזכור, התאונה אירעה בדרך בר יהודה בעיר, כאשר משאית איבדה את בלמיה בירידות מהכרמל ופגעה בעוצמה רבה בכלי רכב שהיו בדרכה. נהג המשאית, ג'מאל אבו-סיאם בן ה-30 מרהט, חצה את הצומת המרומזר והמשיך בנסיעה תוך שהוא פורץ את הגדר של מתחם צבאי סמוך. המשאית נעצרה רק לאחר כמה מטרים נוספים. 17 בני אדם נפצעו כתוצאה מפגיעת המשאית.

בעקבות התאונה הוכרז על יום אבל בכפר דיר אל-אסד שבגליל, שארבעה מתושביו נהרגו בה. ההורגים הם דאהש אמון, בן 17, ראאד עומר, בן 40, ושני בני הדודים כרים ועבד דבאח, בני 18. שני ההרוגים האחרים הם ריאד דראושה, בן 45, ואחמד דראושה, בן 17, תושבי איכסאל שבעמקים.

ג'מאל אבו סיאם, נהג המשאית אשר גרם לתאונה קטלנית בנשר, אפריל 2013. ערן גילווארג
נהג המשאית אבו סיאם בבית המשפט, בשבוע שעבר/ערן גילווארג

בשבוע שעבר שחרר בית משפט השלום בחיפה לשחרר למעצר בית בתנאים מגבילים את הנהג אבו סיאם החשוד בהריגה. הוא חשוד גם בעבירות של נהיגה בלתי זהירה ועם בלמים בלתי תקינים. במהלך הדיון פנה אבו סיאם לנוכחים ולתקשורת וביקש למסור את התנצלותו על האירוע החמור. "אני רוצה להגיד סליחה לכל המשפחות ואני מצטער. זה קרה", אמר. בתשובה לשאלה כיצד הוא מרגיש, השיב: "המצב שלי השתפר, (אני חש) די טוב". במהלך הדיון בבית המשפט הציגו נציגי המשטרה את מהלך החקירה עד כה, וציינו כי "מדובר בפעולות חקירה לא מעטות אשר כללו הן בדיקות שונות והן חקירת עדים ומעורבים שונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully