וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחה כמו דג: איינשטיין הקשיש קיבל חגורת הצלה

לייטון ניילור מבלקפול, אנגליה, ריחם על דגו שסבל ממחלה שגרמה לו להתהפך באקווריום ועיצב לו חגורת הצלה המתאימה למידותיו. "הוא התנדנד קצת בתחילה, אבל לבסוף הוא הסתדר"

חברו הטוב של הדג: עתידו של איינשטיין, דג קשיש, נראה עגום כשהחל לסבול ממחלה בשלפוחית השתן. המחלה, הנפוצה בקרב דגי אקווריום, פוגעת ביכולתם לצוף, וגורמת להם להתהפך ולשקוע לתחתית המכל. למזלו של איינשטיין, הוא זכה לבעלים מסורים במיוחד - לייטון ניילור בן ה-32 מבלקפול שבממלכה הבריטית הנדס לדגו חגורת הצלה ייחודית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניילור, מחסנאי במקצועו, סיפר כי איינשטיין סובל מהמחלה בשנתיים האחרונות. "הוא תמיד היה לוחם אמיתי, ולכן כשיום אחד הוא שקע לתחתית המכל ולא הצליח לעלות, זה היה מחזה עצוב ביותר – שבר את לבי לראות אותו כל כך חסר אונים. הוא נראה מדוכא". ניילור החל לחפש אחר פתרונות לדג האומלל ומצא מצוף שהוכן לקרפיון שהיה עשוי מפקק יין, "אבל זה נראה די כואב". "רציתי לייצר לאיינשטיין משהו שיאפשר לו להניע את הסנפירים ושיהיה נוח במקביל", סיפר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבעלים המסור הרכיב במשך שלוש שעות את חגורת ההצלה מצינורות אוורור של אקווריום, והתאים אותה כך שתעטוף את איינשטיין בנוחות. "הוא התנדנד קצת בתחילה ולא התלהב מהרעיון", סיפר. "הוא כל הזמן ניסה להיתפס בצמחים, אבל מאז שסידרתי מחדש את המכל כדי להפוך אותו ל'ידידותי' לנכויות, הוא הסתדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully