וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: נחנקה למוות בתחרות אכילת ביצים

חבריה המבוהלים של שרון דיקנסון בת ה-54 הזעיקו את כוחות ההצלה כשהחלה להכחיל במהלך התחרות, אך היא מתה יומיים לאחר מכן בבית החולים. "היא אפילו לא אהבה לאכול ביצים"

שרון דיקסון החליטה להשתתף ביום שני האחרון באירוע ייחודי לרגל חג הפסחא בפאב בגרימסבי שבממלכה הבריטית – תחרות אכילת ביצים מבושלות. האירוע קיבל תפנית טראגית כשדיקסון בת ה-54 נחנקה למוות במהלך התחרות. חבריה המבוהלים הזעיקו כוחות הצלה בסביבות השעה 2 לפנות בוקר כשהיא החלה להכחיל. פרמדיקים שהגיעו למקום ניסו להחיות אותה אך דיקסון, שחבריה תיארו אותה כ"דמות מקומית פופולרית" וכמי שדווקא לא אהבה לאכול ביצים", מתה כעבור יומיים בבית החולים.

בתה, טוני, סיפרה כי צפתה במצלמות האבטחה של אותו הלילה: "זה ברור שכולם עשו את כל שביכולתם לסייע לאמא. היא הייתה מוקפת בחברים". עם זאת, טוני קראה לעוד אנשים ללמוד עזרה ראשונה: "אם לעוד אנשים יהיה את הידע, זה אולי ימנע הישנות מקרים כאלה בעתיד".

בדצמבר האחרון מת צעיר תושב טוניסיה במהלך התערבות במסגרתה אכל בבת-אחת 28 ביצים לא-מבושלות. רדיו מקומי דיווח כי הצעיר, דו אל-פטנאסי, כבן 20 מהעיר קירואן, התערב עם חבריו האם יוכל לבלוע את כל הביצים. זמן קצר לאחר שבלע את הביצים, חש אל-פטנאסי כאבים עזים בבטנו. הוא הובהל לבית החולים, אך עד שהגיע לטיפול כבר נקבע מותו. תמורת ביצוע המשימה הובטח לו סכום כסף לא-ידוע.

חודשיים לפני כן, מת בפלורידה אדם שהשתתף בתחרות אכילת מקקים. אדוארד ארצ'בולד, בן 32, ניסה לזכות בפרס הראשון – נקבת נחש פיתון בשווי מאות דולרים. לפי חוקי התחרות השנויה-במחלוקת, המנצח היה אמור להיות מי שיאכל כמה שיותר חרקים בארבע דקות מבלי להקיא. לאחר שארצ'בולד התמוטט ומת, הוחלט כי סכום הפרס יועבר לעזבונו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully