וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכה בתחרות אכילת מקקים, הקיא, התמוטט - ומת

הפעם היה זה המקק שהרג את האדם. אדוארד ארצ'בולד בן ה-32 רצה לזכות עבור חבר בנקבת נחש פיתון יקרה, ולשם כך השתתף בתחרות השנויה במחלוקת. לרוע מזלו, הדבר עלה לו בחייו

ג'וק בראש: זכה בתחרות אכילת מקקים - ומת/צילום: סרטוני חובבים שהועלו לרשת, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

אדוארד ארצ'בולד בסך הכל רצה לזכות בתהילה כמנצח בתחרות אכילת מקקים בפלורידה, אך לרוע מזלו – הזוחלים הקטנים היו אלה שהביאו למותו בטרם עת. התחרות התקיימה ביום שישי בערב בחנות זוחלים וכללה מסיבה, אוכל ושתייה (מלבד חרקים), והפרס לזוכה במקום הראשון בתחרות היה נקבת נחש פיתון בשווי מאות דולרים. לפי חוקי התחרות, המנצח יהיה מי שיאכל כמה שיותר חרקים בארבע דקות מבלי להקיא.

ארצ'בולד בן ה-32 החל בזלילה, ולאחר שאכל יותר מ-20 מקקים ענקיים וניצח בתחרות הוא הקיא והתמוטט מחוץ לחנות. צוותי הצלה פינו אותו לבית חולים, שם נקבע מותו. "הוא היה נראה כמו בחור קשוח", אמר בעליה של חנות הזוחלים. "הוא נרשם לתחרות בגלל חבר שלו, והוא ניסה לזכות בפרס בשבילו". לאחר התקרית הוחלט כי סכום הפרס יועבר לאחוזתו של אר'צבולד.

אדווין לואיס, חוקר חרקים מאוניברסיטת קליפורניה בדיוויס, חושד כי תגובה אלרגית למקקים גרמה למותו של האיש. "זה לא שונה מאכילת שרימפס, יש בהם חלבון טהור ונקי", הסביר לואיס, והוסיף כי מעולם לא שמע על אדם שמת מאכילת מקקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully