וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: בת חמש נחטפה, נכלאה ונאנסה בניו דלהי

על פי החשד, צעיר בן 25 חטף את הילדה מעיר הבירה ואנס אותה במשך יומיים. מצבה אנוש. עוברי אורח שמעו את זעקותיה והזעיקו את המשטרה. מפקד המשטרה: "מעשים של מפלצת"

משטרת הודו הודיעה אתמול (שבת) כי עצרה צעיר בן 25 בחשד שאנס ילדה בת חמש, הנאבקת על חייה בעקבות התקיפה בבית חולים בניו דלהי. סוכנות הידיעות AFP דיווחה כי החשוד, מנוג' קומר, נעצר לאחר שנלכד בבית חמיו בעיר פתנה במדינת המחוז ביהר שבצפון-מזרח הודו. על פי חשד המשטרה המקומית, קומר חטף את הילדה ביום שני שעבר מאזור ניו דלהי, שבו מתגוררים אנשי המעמד הבינוני-נמוך בהודו. הוא חשוד כי כלא אותה בחדר ואנס אותה במשך 48 שעות.

הפגנות ענק במחאה על אונס ורצח הנערות. רויטרס
הפגנה בהודו בחודש פברואר בעקבות אונס ורצח שלוש אחיות/רויטרס

"אלה מעשים של מפלצת", אמר מפקד המשטרה המקומית, רבינדר קומר, שעות ספורות לאחר שצוות בלשים ממשטרת ניו דלהי וממדינת המחוז ביהר עצרו את החשוד. קצין המשטרה הבכיר אמר כי החשוד נמלט מעיר הבירה ברכבת לכפר שבו מתגורר חמיו. לדבריו, הוא צפוי לעמוד למשפט בניו דלהי. "עליו להיענש מוקדם ככל הניתן", הוסיף הקצין. הילדה שהותקפה התגלתה על ידי עוברי אורח ששמעו אותה בוכה בחדר הנעול. הם הזעיקו את המשטרה ואנשיה פינו את הילדה לבית חולים ביום רביעי. אתמול הודיעו הרופאים המטפלים בילדה כי מצבה מוגדר "קריטי". לדברי הצוות הרפואי, הילדה סובלת מפגיעות קשות באיבריה הפנימיים ואף מזיהום. כמו כן היא נחבלה בכל חלקי גופה במהלך האונס.

ילדה מדליקה נרות לזכרה של קורבן האונס מהודו. רויטרס
טקס זיכרון למען הסטודנטית שנאנסה בניו דלהי בסוף 2012/רויטרס

מדובר במקרה נוסף של תקיפה מינית בהודו שמעורר תרעומת מצד אזרחים רבים. בחודש מרץ השנה נעצרו כ-20 חשודים באונס קבוצתי של תיירת משוויץ ובתקיפתה. האישה ובעלה היו בטיול אופניים במדינת מאדהיה פראדש שבמרכז הודו. הם לנו באוהל שהקימו, כשהופתעו על ידי שבעה או שמונה גברים. לפי עדות ראשונית, האישה נאנסה באוהל תחת איומים בנשק קר, ככל הנראה מקלות ארוכים. בעלה נכפת ולאחר מכן נקשר לעץ. כחודש לפני כן נאנסו ונרצחו שלוש אחיות, בנות שש, תשע ו-11 וגופותיהן הושלכו לבאר במחוז בהנדרה שבמדינת מהאראשטרה. "גופותיהן של שלוש הבנות הצעירות אותרו בבאר לצד ילקוטי בית הספר שלהן", אמר מפקד המשטרה המקומי, אהרטי סינג.

בתחילת השנה התעורר גל מחאה עממי של מיליוני אזרחים בהודו, לאור מקרה תקיפה שבו סטודנטית לרפואה בת 23 הוכתה באכזריות, נאנסה על ידי מספר גברים במשך שעה והושלכה מאוטובוס במהלך נסיעה בניו דלהי. הצעירה הוטסה לבית חולים בסינגפור לצורך הטיפול בה, אך מצבה הידרדר והיא מתה כעבור מספר ימים. ארגונים למען זכויות נשים, שעסקו בנושא ביתר שאת בעקבות המקרה, אמרו כי רוב מקרי האונס והתקיפה המינית בהודו אינם מדווחים, וכי לרוב התוקפים אינם נענשים. בניו דלהי בלבד יש את המספר הרב ביותר של פשעים על רקע מיני מבין כל הערים הגדולות במדינה, כשבכל 18 שעות בממוצע מדווח למשטרה על מקרה אונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully