וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונס התיירת בהודו: הפתיעו באוהל - ותקפו במקלות

המשטרה בהודו עצרה 20 גברים בחשד לתקיפה המינית של התיירת משוויץ, שטיילה במדינה בדרכה לטאג' מהאל ונאנסה לעיני בעלה. האנסים גנבו מבני הזוג מחשב, מצלמה וטלפונים

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

המשטרה בהודו עצרה לפנות בוקר (ראשון) כ-20 חשודים באונס קבוצתי של תיירת משוויץ ובתקיפתה. האישה ובעלה היו בטיול אופניים במדינת מאדהיה פראדש שבמרכז הודו. הם לנו באוהל שהקימו, כשהופתעו ביום שישי על ידי שבעה או שמונה גברים. לפי עדות ראשונית, האישה נאנסה באוהל תחת איומים בנשק קר, ככל הנראה מקלות ארוכים. בעלה נכפת ולאחר מכן נקשר לעץ. המשטרה מנהלת מצוד אחרי חשודים נוספים במעשה ועורכת חיפושים בכפרים הסמוכים ליער לנו התיירים.

לפי כלי התקשורת המקומיים, האישה ובעלה שהו בהודו במשך שלושה חודשים וטיילו בכמה אזורים במדינה. הם היו בדרכם לבקר באתר הקבורה המפורסם טאג' מהאל, במדינת אוטר פראדש. קצין משטרה מקומי, אזפל דטיה, אמר אמש לעיתון "טיימס אוף אינדיה" כי בני הזוג יצאו מאזור אורצ'ה ברכיבה על אופניים והחליטו להתמקם ביער. "כמה גברים בלתי-מזוהים הכו אותם וגנבו את המחשב הנישא שהיה ברשותם. הם לקחו מהם כסף מזומן, מצלמה וטלפונים סלולריים".

תיירת משוויץ שהייתה קורבן אונס בהודו. מרץ 2013. רויטרס
התיירת, פניה מכוסים, מובלת לבדיקה בבית החולים בסוף השבוע/רויטרס

קורבן האונס, בת 39, פונתה לבית חולים ועברה בדיקות רפואיות קצרות, אך לא נזקקה לאשפוז. לאחר מכן היא הגישה תלונה במשטרה ועזבה לניו דלהי, ובכוונתה לשוב עם בעלה לארצם. שגריר שווייץ בהודו שוחח עם בני הזוג ומסר כי הוא דרש מהרשויות בהודו לחקור ביסודיות את התקרית.

בנציבות הלאומית ההודית למען זכויות האישה הפנו אמש אצבע מאשימה לעבר מושל מדינת מאדיה פראדש בטענה כי הוא נכשל בריסון האלימות נגד נשים. "הממשל צריך להתייחס בכובד ראש למה שקורה עם הזרים", כך לדברי יו"ר הנציבות, ממטה שארמה. "הפשיעה נגד נשים במאדהיה פראדש נמצאת בעלייה, ויש לנקוט מדיניות מחמירה כדי לשים קץ לאירועים שכאלה". לאחרונה נאנסה במאדהיה פראדש אישה מצפון קוריאה על ידי מנהל המלון שבו שהתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully