וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה תערוך הדמיה לתאונה בנשר: "לא כביש מוות"

קובי מנדל

12.4.2013 / 19:27

נהג המשאית החשוד בהריגת שישה נוסעים נחקר בשלישית. במשטרה סבורים כי איבוד השליטה על הבלמים נבע משימוש יתר בהם. קצין בצוות החקירה: "נבדוק אם ניתן לנסוע בנתיב בבטחה"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק

(צפו בהלוויית ארבעה מהרוגי התאונה, אתמול)

נהג המשאית מרהט החשוד בהריגת שישה בני אדם בתאונה הקטלנית שאירעה ביום רביעי בנשר נחקר היום (שישי) בפעם השלישית. בחקירתו טען החשוד, גמאל אבו סיאם, בן 30, כי איבד שליטה על הבלמים, אולם החוקרים בצוות החקירה המיוחד שהוקם בעקבות המקרה, סבורים כי איבוד השליטה על הבלמים נבע משימוש יתר שעשה בהם הנהג, והודיעו כי יערכו הדמיה לתאונה.

המשאית אשר גרמה לתאונה בנשר, אפריל 2013. ערן גילווארג
המשטרה תערוך הדמיה של התאונה באמצעות משאית דומה. המשאית הפוגעת/ערן גילווארג

ההערכה מתבססת על עדי ראייה שהיו במקום התאונה, שסיפרו כי ראו עשן שיצא מהמשאית – עדות לכך שאירעה שריפה בבלמים. המשאית עדיין נמצאת באזור חיפה וחוקרים עורכים בה בדיקות. הנהג עדיין פצוע באורח קל-בינוני ומאושפז בתנאי מעצר בבית החולים בני ציון בעיר.

קצין בוחנים בכיר מצוות החקירה אמר היום לוואלה! חדשות: "אין ספק שלא מדובר פה בכביש מוות. אנו נעשה הדמיה של הנסיעה מתחילתה ועד סופה באמצעות משאית דומה כדי לבדוק אם ניתן לנסוע בנתיב בבטחה". הקצין הבכיר מסר עוד כי "לנהג משאית לא היה רישיון מוביל, אולם זה לא משהו שמשפיע על החקירה".

הלוויית ההרוגים בדיר אל אסד. שלומי גבאי
הלויית ארבעה מהרוגי התאונה בדיר אל-אסד, אתמול/שלומי גבאי

אמש הובאו למנוחות ארבעה מהרוגי התאונה בבית העלמין בכפר דיר אל-אסד שבגליל המערבי. 8,000 בני אדם, ובהם ח"כ אחמד טיבי (רע"מ-תע"ל) השתתפו בהלוויה בכפר, שבו הוכרז יום אבל בעקבות מותם של דאהש אמון בן ה-17, ראאד עומר בן ה-40 ושני בני הדודים בני ה-18, כרים דבאח ועבד אל-כרים דבאח.

הבוקר התרחש בדיר אל-אסד מפגש טעון אך מרגש, כשעמאר אבו סיאם, אביו של נהג המשאית, הגיע לבקר בבית משפחת דבאח, שאיבדה את שני בניה בתאונה. עם הגיעו לבית המשפחה בכפר, אמר האב: "באתי לכאן כדי לנחם את המשפחות על האבל הגדול שנגרם להן. אנו משתתפים בצערן. רק אלוהים יודע מה קרה בדיוק עם המשאית של הבן שלי". במהלך המפגש אף פרץ האב בבכי, והצדדים התחבקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully