וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של נהג המשאית הוארך בשבעה ימים: חשוד בהריגה

קובי מנדל

11.4.2013 / 14:21

נהג המשאית שפגע בתשעה כלי רכב בנשר והביא למות שישה בני אדם, חשוד גם בנהיגה בקלות דעת ובסטייה מנתיב תחבורה. מעצר החשוד, המאושפז עדיין בבית החולים, הוארך בהיעדרו

צילום: שלומי גבאי, ערן גילווארג; עריכה: יאיר דניאל

יממה לאחר התאונה הקטלנית בנשר, שגבתה את חייהם של שישה בני אדם, האריך בצהריים (חמישי) בית משפט השלום בחיפה בשבעה ימים את מעצרו של נהג המשאית הפוגעת. בבקשה להארכת המעצר, ציינה המשטרה כי הנהג, גמאל אבו סיאם תושב רהט בן 30, חשוד בהריגה, נהיגה בקלות דעת וסטייה מנתיב תחבורה. מעצרו של הנהג, שעדיין מאושפז בבית החולים בני ציון בחיפה במצב קל עד בינוני, הוארך בהיעדרו ובהסכמת שני הצדדים. בדיון בהארכת המעצר הבהירה המשטרה כי קיימת מסוכנות מצידו של הנהג ווכי יש להשלים את החקירה, ובכלל זה חקירת עדים.

סוכת האבלים המשותפת שהוקמה במתנ"ס בדיר אל אסד, אפריל 2013. שלומי גבאי
סוכת האבלים שהוקמה היום בכפר דיר אל-אסד/שלומי גבאי

בתאונה אתמול נהרגו ארבעה תושבי הכפר דיר אל-אסד ושני תושבי הכפר איכסל שבאזור העמקים. ההרוגים מדיר אל-אסד: דאהש אמון, בן 17, ראאד עומר, בן 40, ושני בני הדודים כרים דבאח, בן 18, ועבד אל-כרים דבאח, אף הוא בן 18. ההרוגים תושבי איכסל הם: ריאד דראושה, בן 45, ואחמד דראושה, בן 17. בשני הכפרים הוכרז יום אבל ואלפי קרובי משפחה וחברים הגיעו במהלך היום לנחם את משפחות הקורבנות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמישה מההרוגים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בני משפחת דבאח האבלה סיפרו כי בני משפחתו של נהג המשאית התקשרו אף הם כדי להביע תנחומים על מותם של בני הדודים כרים ועבד אל-כרים דבאח בני ה-18. הם הבהירו כי לא יסרבו לבקשת משפחתו של הנהג הפוגע להגיע לסוכת האבלים. "אין בנו כעס ונקבל אותם כמו כל אדם אחר שיבוא לפה", אמר מוחמד, אביו של עבד אל-כרים דבאח בשיחה עם וואלה! חדשות. הוא סיפר כי בנו בן הצעיר שב רק אתמול לעבודה, לאחר עשרה ימים בהם שהה בביתו בעקבות פציעה ברגל. "הוא לא הספיק לעשות כלום בחייו. היו לו תכניות רבות, אך זה הגורל", הוסיף.

באגף התנועה הוקם צוות מיוחד, בראשותו של קצין הבוחנים הארצי, לחקור את נסיבות התאונה. מחקירה ראשונית עולה כי ייתכן שבעיה בבלמים היא שגרמה לנהג לאבד את שליטתו על המשאית ולהתנגש בתשעה כלי רכב. כמו כן, נבדקת האפשרות שהשימוש שעשה נהג המשאית בעגלה הנגררת נעשה ללא היתר. כי המשאית שבה נהג הייתה עמוסה בחלוקי נחל בחלקה הקדמי, הקרוב לנהג, בעומס יתר של 10% מהמותר. בעשר השנים האחרונות צבר הנהג 16 עבירות תנועה, כשליש מתוכן על ליקויים מכניים.

זירת התאונה בנשר, אפריל 2013. ערן גילווארג
זירת התאונה, אתמול/ערן גילווארג

בשלושת בתי החולים בחיפה מאושפזים עדיין 15 פצועים מהתאונה. בבית החולים רמב"ם נמצאים תשעה פצועים, מהם שלושה במצב קשה המאושפזים במחלקה לטיפול נמרץ. שני פצועים נוספים מאושפזים במצב בינוני במחלקה הכירורגית של בית החולים וארבעה במצב קל במיון. בבית החולים בני ציון מאושפזים חמישה פצועים, מהם אחד באורח בינוני וארבעה קל. בבית החולים בכרמל מאושפזת אישה אחת במצב קל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully