וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 25 אנס את קרובת משפחתו בת השש במימונה

רמי שני

4.4.2013 / 0:45

צעיר מאשקלון חשוד כי ביצע את המעשה בשעה שבני המשפחה בילו במפגש מחוץ לביתם. אמה של הילדה הגישה תלונה במשטרה ובכך הביאה למעצרו. הוא מכחיש את החשדות המיוחסים לו

בית משפט השלום באשקלון האריך אתמול (רביעי) בשבעה ימים את מעצרו של תושב העיר בן 25, החשוד באינוס קרובת משפחתו בת השש בשעה שבני משפחתה בילו בחגיגת מימונה מחוץ לביתם. אמה של הילדה התלוננה במשטרת העיר על מעשי קרובה ואף מסרה פרטים אודותיו, דבר שאפשר את מעצרו.

הדיון התקיים בדלתיים סגורות, וככל הידוע האיש מכחיש נמרצות את החשדות כלפיו. מהחומר שהוצג בפני בית המשפט עולים חשדות חמורים כלפי הצעיר. יחד עם זאת, רק עם התקדמות החקירה ניתן יהיה לבחון אם יש מספיק ראיות כדי להגיש נגדו כתב אישום. הפרטים המדויקים אודות האירוע טרם התבררו במלואם, והחקירה נעשית תחת כנפיו של חוק הגנת הילד כדי למנוע פגיעה אפשרית בילדה.

בראשית החג, במקרה אחר שאירע על פי החשד בטבריה, אנס תושב העיר בן 39 את בתה בת ה-22 של בת זוגו. האיש חשוד כי שעות ספורות אחרי ארוחת ליל הסדר נכנס לחדר שבו ישנה הצעירה וכפה עצמו עליה. כבר במהלך החג הגישה הצעירה יחד עם אמה תלונה במשטרת טבריה. חוקרי התחנה עצרו את האיש, ולמחרת הוא הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בנצרת. מהמשטרה נמסר אז כי "החקירה נמצאת בראשיתה, וכל פרט נוסף עלול לשבש את החקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully