וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תושב חיפה כלא צעירה בדירה, אנס אותה ונמלט

קובי מנדל

28.3.2013 / 11:25

לפי החשד, הצעיר שזהותו ידועה למשטרה, אנס את הצעירה, בת 27, עמה היה בקשר רומנטי. עוד עולה כי בשל צעקות שבקעו מהדירה הזעיקו השכנים את המשטרה. החשוד נקרא להסגיר עצמו

חשד לפרשת אונס והתעללות בחיפה: צעירה בת 27 נאנסה אתמול (רביעי) בדירה ברחוב הנביאים בשכונת הדר הכרמל בעיר, לאחר שעל פי החשד נכלאה בידי צעיר כבן גילה, תושב העיר, שעמו הייתה בקשר רומנטי. מחקירה ראשונית עולה כי האירוע נחשף לאחר שמהדירה נשמעו זעקות, ושכנים הזעיקו את המשטרה. עוד עולה כי החשוד במעשה, שזהותו ידועה למשטרה, נמלט מהמקום והמשטרה קוראת לו להסגיר את עצמו. הצעירה הועברה לבדיקות בבית חולים בעקבות האירוע.

לפני כשבוע וחצי התלונה נערה בת 15 במשטרת תל אביב כי הותקפה על ידי צעיר אלמוני, שניסה לאנוס אותה בחדר המדרגות בביתה שברחוב הכובשים בעיר. על פי עדותה החשוד התנפל עליה בכניסה לבניין וניסה לבצע בה את זממו. הנערה התנגדה וצעקה. בעקבות הצעקות יצאה אמה לחדר המדרגות והחשוד נמלט המקום. משטרת תל אביב חוקרת את נסיבות האירוע.

מפרטי התלונה עולה כי סמוך לחצות חזרה הנערה הביתה מעבודתה וחשדה שמישהו עוקב אחריה. היא נכנסה לחדר המדרגות בבניין שבו היא מתגוררת בתל אביב. לדבריה, הוא נכנס אחריה, התנפל עליה והשכיב אותה על המדרגות ואז החל לפשק את רגליה בכוח. לפי עדותה, בשלב זה היא צעקה, אמה שמעה את צעקותיה ויצאה לחדר המדרגות והצעיר נמלט מהמקום.

אזרח זר פרץ לבית ביד אליהו בתל אביב ניסה לתקוף ילדה ודקר את אמה. יותם רונן
בית המשפחה בשכונת יד אליהו בתל אביב שאליה פרץ על פי החשד הנתין הזר, לפני כשבועיים/יותם רונן

מוקדם יותר באותו שבוע דווח על נתין זר מסודן, בן 22, החשוד בפריצה לדירה בשכונת יד אליהו בעיר ובניסיון לתקוף ילדה בת שמונה. על פי החשד, הוא נכנס לבית דרך חלון המטבח, פנה לחדר שבו ישנה הילדה וניסה לתקוף אותה מינית. האם, שהתעוררה מהרעש נכנסה לחדר, אז התנפל עליה פורץ ודקר אותה. מיד לאחר מכן התעורר אבי המשפחה, הכה את הפורץ והצליח להשתלט עליו. האם ובתה פונו לבית החולים וולפסון. האזרח הזר פונה לבית החולים איכילוב כשהוא פצוע קשה בראשו, מחוסר הכרה, מורדם ומונשם.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully