וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב המרכז נאשם באונס שתי נשים: "לא משאיר עדים"

גלעד גרוסמן

17.3.2013 / 11:11

האיש נאשם גם כי איים לזרוק את בת זוגו ובנה מחוץ לחלון. במקרה אחר נאשם כי אנס את שותפתו לדירה ואמר לה: "אני נמצא עם אישה באותו מקום אז מה אני לא אשכב אתה?"

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (ראשון) כתב אישום נגד תושב המרכז, בן 45, בגין אונס בת זוגו לשעבר ושותפתו לדירה. בנוסף, הוא מואשם שתקף את בת הזוג ואיים להרוג אותה ואת בנה. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד סיוון פיכמן מפרקליטות מחוז תל אביב, בקיץ האחרון התגורר הנאשם עם בת זוגו במשך כחודשיים. בכמה הזדמנויות שונות הוא איים לפגוע בה, ואמר לה ש"הוא לא מרביץ את הנשים הוא חותך אותם" (הטעויות במקור, ג"ג) ואיים לזרוק אותה מהחלון. לדבריה, הוא אמר עוד כי "ילד ילך אחרי כי הוא לא משאיר עדים". באוגוסט האחרון, לאחר ששתה משקאות אלכוהוליים, הכה הנאשם את בת הזוג בפניה. מכיוון שדיממה היא נכנסה לחדרה להחליף בגדים, ואז הוא נכנס אחריה, איים עליה ועל בנה ואנס אותה. לאור אלימותו עזבה האישה את דירתה יחד עם בנה, עד שהנאשם פינה את המקום.

עוד עולה מכתב האישום, כי בחודש שעבר עבר הנאשם להתגורר בשכירות בדירה עם שותפה. יומיים לאחר שנכנס לדירה, שוחחו השניים במטבח. הנאשם, ששתה לשוכרה, אמר לשותפה כי הוא מעונין לקיים עמה יחסי מין. "מה את חושבת אני נמצא עם אישה באותו מקום אז מה אני לא אשכב איתה?", שאל. השותפה הבהירה לו כי היא אינה מעוניינת בכך, אולם הוא משך אותה בכוח לחדרו ושם אנס אותה וביצע בה מעשה סדום. לאחר שהוא נרדם הזעיקה השותפה את המשטרה.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים. מבקשת המעצר עולה כי לנאשם אין עבר פלילי בארץ, אולם הוא ריצה מאסרים בחו"ל. עוד עולה, כי המתלוננות הביעו פחד רב מפניו. "בעדויות שתי המתלוננות, שאינן מכירות זו את זו, מוטיבים דומים בדמות דברים שמסר המשיב להן, כל אחת בעיתה, המבססים את הפחד והאימה שחשו המתלוננות מפני המשיב", נכתב בבקשת המעצר . "אפילו עכשיו אני פוחדת כי הוא יכול להרוג אותי. אפילו עכשיו הוא יכול להרוג אותי בחמש דקות. הוא אמר שהוא לא מפחד מאף אחד כי אין לו מה לאבד, כי ברמזור יש אדום צהוב וירוק ובחיים רק אדום וירוק", אמרה בת הזוג לשעבר לחוקרי המשטרה. מנגד, הנאשם טען כי יחסי המין עם השותפה היו בהסכמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully