וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חגגה סדר אצל אמה ונאנסה על ידי החבר של האם

קובי דוד

27.3.2013 / 0:17

צעירה מהדרום ואמה חגגו את ליל הסדר בבית בן הזוג של האם. לטענת הבת, החבר של אמה אנס אותה לפנות בוקר בעת שישנה. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בנצרת

אירוח מגונה: צעירה בת 22 המתגוררת בדרום, שהתארחה יחד עם אמה אצל בן זוגה, תושב טבריה בן 39, הגישה אתמול (שלישי) תלונה בתחנת משטרת טבריה נגד בן הזוג של האם, בטענה כי אנס אותה לפנות בוקר.

בן הזוג הציע לאם ולבתה להתארח אצלו בחג הפסח. שלשום אחר הצהריים הגיעו השתיים לביתו שבטבריה, ובשעות הערב, כשסיימו לקרוא את ההגדה, הלכו השלושה לישון. בן הזוג הציע לבת לישון בחדר האורחים, בעוד האם ישנה עמו בחדרו. על פי החשד, לפנות בוקר נכנס האיש לחדר שבו ישנה הבת וכפה עצמו עליה.

הצעירה הגישה עם אמה תלונה בתחנת משטרת טבריה, שבה טענה כי נאנסה על ידי בן הזוג של האם. חוקרי התחנה עצרו את הגבר, והוא יובא מחר לבית משפט השלום בנצרת לדיון בהארכת מעצרו. מהמשטרה נמסר כי "החקירה נמצאת בראשיתה, וכל פרט נוסף עלול לשבש את החקירה".

אתמול הוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד תושב העיר, בן 30, בגין אונס של אישה בת 48 ברחוב אבן גבירול לפני שבוע. האישה נמצאה מוטלת ברחוב ופונתה לבית החולים וולפסון בחולון. על פי כתב האישום, המתלוננת בילתה ביום שני שעבר בפאב "המזג" ברחוב אבן גבירול. לקראת השעה 1:00 בלילה הגיע הנאשם למקום, ושתה משקאות אלכוהוליים. כעבור שעתיים, ונוכח מצבה של האישה שהייתה תחת השפעת אלכוהול, פנה הברמן שעבד במקום אל הנאשם, וביקש ממנו שייצא עמה החוצה ויזמין עבורה מונית. לפי הנטען בכתב האישום, כאשר האישה סירבה לנסוע במונית, משך אותה הנאשם בחוזקה, היכה אותה, בעט בראשה וגרר אותה לחצר מאחורי בניין ברחוב, שם המשיך להכותה ולבעוט בה ולאחר מכן אנס אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully