וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה נוספת בים: בן 70 טבע בחוף גבעת אולגה

שלומי גבאי

2.4.2013 / 12:55

לאחר שעדי ראייה דיווחו על אדם שנפלט מן הים, הוזעקו למקום צוותי משטרה ומד"א, שקבע את מותו של הגבר, תושב חדרה. לדברי נכדו, "קיבלנו הודעה שמשהו לא טוב קרה לסבא בים"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: גדי וינסטוק

טרגדיה נוספת בחוף ים: צוות מגן דוד אדום קבע לפני זמן קצר (שלישי) את מותו של גבר כבן 70 שטבע הבוקר בחוף גבעת אולגה, בתום פעולות החייאה שבוצעו בו לאחר שנמשה מהמים. מדובר בתושב חדרה אשר נהג להגיע מדי בוקר לאותו חוף כדי לשחות ולהתעמל.

בן 70 טבע למוות בחוף אולגה, אפריל 2013. שלומי גבאי
חוף גבעת אולגה, הבוקר/שלומי גבאי

לדברי בני משפחתו, הם קיבלו את הידיעה על מותו והגיעו לחוף כשהם המומים ובוכים. בשיחה עם וואלה! חדשות סיפר נכדו כי קיבל את ההודעה ש"קרה משהו לא טוב לסבא בים", והגיע במהרה למקום, אז הבין שסבו אינו בין בחיים. לדברי עד ראייה ששהה הבוקר בחוף, סמוך ל-9:30 הבחינו המתרחצים בחוף באדם שנפלט מן הים והזעיקו את המשטרה ואת מד"א.

הפרמדיקית מיכל קליין ממד"א שרון סיפרה כי סמוך לשעה 9:30 התקבלה קריאה במוקד על אדם שנמשה מהים בחוף גבעת אולגה. לדבריה, "הגענו למקום והתחלנו לבצע פעולות החייאה מתקדמות, ולבסוף נאלצנו לקבוע את מותו של הגבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלושת האחים מכסייפה שטבעו בחוף באשקלון בשבוע שעבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אירוע הטביעה מתווסף לטרגדיה שפקדה בסוף השבוע שעבר את בני משפחת סראעיה מהיישוב כסייפה שבנגב. שלשום הובאו למנוחות שלושה אחים מהיישוב, לאחר שטבעו בסוף השבוע שעבר בחוף דלילה באשקלון. השלושה, עאטף, סולימן ונהאד סראעיה, נטמנו בבית העלמין ביישובם. זאת לאחר שמוקדם יותר באותו יום אותרה גופתו של נאהד, בן 26, וזאת לאחר שבבוקר התגלתה גופתו של עאטף, בן 16. יום קודם לכן אותרה גופתו של האח סולימן בן ה-19. האב חסן סראעיה אמר לאחר מציאת שלוש הגופות: "אנחנו מודים על המאמצים".

ראש הממשלה בנימין נתניהו אף התקשר שלשום בערב החג לסראעיה, והביע את תנחומיו. במהלך השיחה אמר נתניהו לאבי המשפחה: "כל העם בוכה איתך. אני מזועזע עד עמקי נשמתי מהאסון הנורא שקרא לך ואני מקווה שאלוהים ייתן לך ולמשפחתך את הכוחות להתמודד עם זה. כל עם ישראל מחבקים אתכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully