וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצאה גופת אחד האחים שטבעו באשקלון; החיפושים נמשכים

רמי שני

30.3.2013 / 10:11

גופתו של בן 19 מהדרום אותרה וזוהתה, ובשעה זו כוחות משטרה ומתנדבים פועלים לאיתור שני אחיו, בני 26 ו-16, שעקבותיהם אבדו גם כן בחוף דלילה באשקלון

צילום: שי מכלוף, עריכה: מיכאל ברגמן

גופתו של סולימאן סראעיה בן ה-19, אחד משלושת האחים שטבעו במי הים של חוף דלילה באשקלון, נמצאה הבוקר (שבת) בתום חיפושים מאומצים מצד כוחות משטרה, מתנדבים ובני משפחה של האחים, תושבי הכפר כסייפה שליד באר שבע.

בשעה זו נמשכים החיפושים אחר שני אחיו של סולימאן, נאהר בן ה-26 ועאטף בן ה-16. הגופה נמצאה סמוך לשובר הגלים הצפוני, הצמוד למרינה של אשקלון. החיפושים באזור זה הורחבו בשל כך מתוך ההערכה כי שני אחיו של סולימאן נמצאים בקרבת מקום.

מוקדם יותר הבוקר התחדשו החיפושים אחר השלושה בהשתתפות מתנדבים רבים, בהם צוללנים ואופנועני ים. במשטרה אמרו כי קטנים הסיכויים לאתר את השלושה בחיים אולם החיפושים יימשכו עד שהם יאותרו.

התחדש חיפוש האחים שטבעו בחוף בעיר אשקלון. דייב בוימוביץ'
החיפושים אחר האחים במהלך סוף השבוע/דייב בוימוביץ'

ביום חמישי דיווחו למשטרה קרוביהם של השלושה, שרחצו בחוף האסור לרחצה, כי הם נכנסו לים ונסחפו. סגן מפקד תחנת אשקלון, רב-פקד אבי תובל, אמר כי מספר בני משפחה נכנסו למים בסביבות השעה 17:00, כשלפתע הרגישו שהם נסחפים לעומק הים. "חלק הצליחו לחלץ עצמם וחלק נסחפו מערבה לים", סיפר תובל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully