וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: קטן הסיכוי למצוא בחיים את האחים שנסחפו לים

רמי שני

29.3.2013 / 0:00

בני המשפחה של שלושת האחים שנסחפו בחוף אשקלון מאמינים שניתן למצוא אותם בחיים, אך במשטרה, שצמצמה את היקף החיפושים לאזור החוף בלבד, סבורים שקטן הסיכוי ששרדו

צילום: שי מכלוף, עריכה: טל רזניק

בני המשפחה של שלושת האחים שככל הנראה טבעו אתמול (חמישי) בחוף דלילה באשקלון, לא מאבדים תקווה, אך במשטרה מאמינים כי ככל שחולף הזמן קטנים הסיכויים למצוא אותם בחיים. רבים מבני המשפחה של השלושה, בני 16, 19 ו-26 שנסחפו בים בעת שרחצו במקום, ממשיכים לחפש אחריהם גם הלילה. בשל החשיכה צמצמה המשטרה את החיפושים ועד שעות הבוקר המחפשים יתמקדו באזור החוף בלבד. במשטרה ביקשו להבהיר כי עונת הרחצה הרשמית טרם החלה, והרחצה בחוף ללא מציל מסוכנת.

טביעה באשקלון. שי אוקנין
חוף דלילה באשקלון, שבו נסחפו האחים/שי אוקנין

מסוק משטרה וסירות החיפוש שהשתתפו בחיפושים היום יחזרו לפעילות, אם יהיה צורך בכך, בבוקר. קרוביהם של השלושה, שרחצו בחוף האסור לרחצה, דיווחו למשטרה כי הם נכנסו לים ונסחפו. סגן מפקד תחנת אשקלון, רב-פקד אבי תובל, אמר כי מספר בני משפחה נכנסו למים בסביבות השעה 17:00 כשלפתע הרגישו שהם נסחפים לעומק הים. "חלק הצליחו לחלץ עצמם וחלק נסחפו מערבה לים", סיפר תובל, "אנחנו נמשיך ונרכז מאמץ לאורך כל שעות הערב, גם מחר וגם הלילה בניסיון לאתר אותם חיים". היום טבע נער בן 15.5 ממזרח ירושלים בגן השלושה ונפגע באורח אנוש. צוותי מד"א ממרחב גלבוע שהוזעקו למקום פינו אותו לבית החולים העמק בעפולה - שם נקבע מותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
טביעה באשקלון. שי אוקנין
המשטרה צמצמה את היקף החיפושים לאזור החוף/שי אוקנין

בתוך כך, יחידות החילוץ בדרום הארץ ובצפונה פעלו לחילוץ עשרות בני אדם שאיבדו את דרכם במהלך טיולים בשמורות הטבע. בנחל דרגה שבמדבר יהודה נקלעו כ-140 מטיילים, בהם משפחות רבות עם ילדים, לשעות החשיכה והתקשו למצוא את דרכם אל היציאה מהשמורה. בשל החשיכה הונחו המטיילים להמתין במקום עד להגעת הצוותים מיחידת החילוץ מגילות ומהיחידות השכנות, שנקראו לאתרם ולחלצם. למעלה ממחצית מהמטיילים בשמורה כבר אותרו. יחידת חילוץ גולן נקראה הערב לנחל שיאון שבאזור הר חרמון, שם איבדו את דרכם כ-60 מטיילים בגלל החשיכה. דובר היחידה, איציק ברק, מסר כי "המטיילים שהתחילו את המסלול בשעות הבוקר נמצאים בכמה מקומות בנחל, ואיתורם והוצאתם מהנחל ייקחו זמן רב".

חג קטלני: הרוגים ופצועים בתאונות דרכים

שלשום, ביומו הראשון של חול המועד אירעו מספר תאונות דרכים קטלניות עם מניין הרוגים ופצועים גבוה במיוחד. בהתנגשות בין שני כלי רכב בכביש 40, נהרגו שתי נשים, טלי הילדסהיים ואורטל ברמוכה. שישה מילדיהן שנסעו עמן, נפצעו באורח קשה. באחד מכלי הרכב שהיו מעורבים בתאונה ישבו בני משפחה שהיו בדרך לטיול חג בנגב. בכלי הרכב השני נסעו אם ושני ילדיה ששבו מכלא נפחא שבמצפה רמון, לשם החזירו את אבי המשפחה, המרצה עונש מאסר, בשובו מחופשת חג.

תאונת דרכים בצומת הנגב, מרץ 2013. שי מכלוף
תאונת הדרכים בכביש 40 בדרום/שי מכלוף

בתאונה נוספת שאירעה בדרום, נהרגה אשה כבת 50 באזור קריית גת. משאית שנעה על כביש 40 פגעה בכלי רכב פרטי בצומת אבן שמואל. צוות של מד"א העניק טיפול רפואי ראשוני לנפגעים, וביצע פעולות החייאה באשה, אך נאלץ לקבוע את מותה במקום. בתאונה נפצעו שני בני אדם נוספים באורח קל. במקביל, אירעה תאונה קטלנית נוספת בנצרת. נהג רכב פרטי כבן 40 התנגש ברכב מסחרי סמוך לצומת המוסכים שבכביש 60 - ולאחר מכן פגע בעמוד. מותו של האיש נקבע עוד בזירה. צוותי מד"א פינו מהמקום אישה בת 35 שנפצעה באורח בינוני לבית החולים האיטלקי בעיר.

בתאונה נוספת נפצע נער בן 13 באורח קשה בהתהפכות טרקטורון בדיונות הסמוכות ליבנה. צוותי מד"א שהוזעקו למקום העניקו טיפול לנער, הסובל מפגיעת ראש, ופינו אותו במסוק לבית החולים שיבא בתל השומר. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי במקום צולם סרטון לרגל בר המצווה של הנער שנפצע. עוד עולה כי בטרקטורון נהג צעיר בן 21 מיבנה, שאיבד שליטה ופגע בבן ה-13 - ונמלט מהמקום. לאחר שכוח משטרה איתר אותו, הוא נעצר ונלקח לתשאול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully