וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש לחיי 3 אחים שנסחפו לים באשקלון; נער טבע למוות בסחנה

רמי שני

28.3.2013 / 20:15

כוחות גדולים של משטרה בסיוע מסוק ערכו סריקות אחר האחים בגילאי 16, 19 ו-26, שככל הנראה נכנסו לים באזור האסור לרחצה ונסחפו. בגן השלושה טבע בן 15 ומת בבית חולים

צילום: שי מכלוף, עריכה: טל רזניק

חשש כבד לחיי שלושה אחים בגילאי 16, 19 ו-26 שככל הנראה נסחפו אחר הצהריים (חמישי) בעת שרחצו בחוף דלילה באשקלון. שוטרי מרחב לכיש ואנשי השיטור הימי ערכו סריקות אחר השלושה ומסוק הוזנק לאזור כדי לסייע בחיפושים. בשל החשיכה צומצמו החיפושים ויתרכזו עד שעות הבוקר באזור החוף בלבד. המסוק וסירות החיפוש יחזרו לפעילות אם יהיה צורך בכך מחר בבוקר. קרוביהם של השלושה שבילו עמם בחוף דיווחו למשטרה כי הם נכנסו לים ונסחפו. הם משתתפים בחיפושים אחר השלושה, שרחצו בחוף האסור לרחצה. כמעט באותה השעה, בגן השלושה (סחנה) טבע נער בן 15.5 ממזרח ירושלים ונפגע באורח אנוש. צוותי מד"א ממרחב גלבוע שהוזעקו למקום פינו אותו לבית החולים העמק בעפולה - שם נקבע מותו.

רב-פקד אבי תובל, סגן מפקד תחנת אשקלון סיפר כי מספר בני משפחה נכנסו למים בסביבות השעה 17:00 כשלפתע הרגישו שהם נסחפים לעומק הים. "חלק הצליחו לחלץ עצמם וחלק נסחפו מערבה לים", סיפר תובל, "אנחנו נמשיך ונרכז מאמץ לאורך כל שעות הערב, גם מחר וגם הלילה בניסיון לאתר אותם חיים".

חשש לחיי 3 בני משפחה שנסחפו לים. שי מכלוף
השלושה נכנסו למים - ונסחפו. החיפושים הערב בחוף אשקלון/שי מכלוף

באפריל 2012 טבע למוות הילד ליאור טבטה בן ה-10 באותו חוף באשקלון. גופתו נמצאה ארבעה ימים לאחר שנכנס למים. טבטה ובני משפחתו הגיעו בשעות הבוקר ביום שבת לחוף ונכנסו לים. בני המשפחה הצליחו לצאת מהמים, אולם אחיהם הקטן נעלם בין הגלים. לאחר האירוע פעלו לאיתורו כוחות הצלה, בהם אנשי משטרה ושיטור ימי, מד"א, יחידות מתנדבים, פרשים וצוללנים. גם בני המשפחה, תושבי קריית גת, הגיעו לסייע בחיפושים. בני המשפחה העלו טענות קשות נגד הרשויות, כיוון שלדבריהם לא סייעו בחיפושים. "לשרת בצבא אנחנו יכולים, להציל אותנו - לא. אם זה היה בן של בכיר כל העולם היה פה", טען טרקו טבטה, בן דודו של ליאור. בתגובה לטענות המשפחה אמרו במשטרה כי נעשים מאמצים רבים לחפש אחר הילד.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
גן השלושה - הסחנה. דורון ניסים
גן השלושה/דורון ניסים

ביום שלישי טבע למוות בנהר הירדן פלסטיני בן 25 מאזור ג'נין. גופתו זוהתה היום. ככל הנראה הוא שהה בישראל באופן לא חוקי. עדי ראייה שהבחינו בו סמוך לגשר אריק סיפרו כי הוא נסחף עם הזרם, והזעיקו למקום את יחידת החילוץ גולן. איציק ברק, דובר יחידת החילוץ גולן, סיפר לוואלה! חדשות כי "התקבל דיווח מאזרח שנמצא סמוך לגשר אריק כי באזור הקטע שליד הגשר נכנס בחור כבן 30 למים, ככל הנראה איבד שליטה וטבע". מאוחר יותר, הגיעו אנשי יחידת הצוללנים של מחוז הצפון על מנת לסייע בסריקות אחר הצעיר. כעבור זמן מה איתרו אנשי היחידה את הגופה בתוך המים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully