וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

24 שעות אחרי: טרם זוהתה גופת הטובע בנהר הירדן

קובי דוד

27.3.2013 / 17:07

לטענת המשטרה, שפתחה בחקירה, בשלב זה לא קיים חשד לפלילים וההערכה כי ההרוג, גבר כבן 30, איבד שליטה בתוך המים. הגופה הועברה למכון הפתולוגי באבו כביר לשם זיהוי סופי

יממה חלפה מאז טבע גבר בשנות ה-30 לחייו בנהר הירדן, והיום (רביעי) טרם זוהתה גופתו. גופתו נשלחה למכון לרפואה משפטית באבו כביר כדי לבצע זיהוי סופי שלו, משום שלא נמצא עליו סימן זיהוי שיוכל לפענח באופן ודאי במי מדובר. משטרת טבריה פתחה היום בחקירת אירוע הטביעה של הגבר, למרות שלא הוגשה תלונה בנושא. במשטרה טוענים כי בשלב זה אין חשד לפלילים. להערכת החוקרים, הוא טבע משום שאיבד שליטה בתוך המים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנשי יחידת החילוץ במהלך החיפושים בירדן, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול בשעות אחר הצהריים טבע ומת הגבר במי נהר הירדן, סמוך לגשר אריק. עדי ראייה שהבחינו בו סיפרו כי הוא נסחף עם הזרם, והזעיקו למקום את יחידת החילוץ גולן. איציק ברק, דובר יחידת החילוץ גולן, סיפר לוואלה! חדשות כי "התקבל דיווח מאזרח שנמצא סמוך לגשר אריק כי באזור הקטע שליד הגשר נכנס בחור כבן 30 למים, ככל הנראה איבד שליטה וטבע". מאוחר יותר, הגיעו אנשי יחידת הצוללנים של מחוז הצפון על מנת לסייע בסריקות אחר הצעיר. כעבור זמן מה איתרו אנשי היחידה את הגופה בתוך המים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully