וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהתה גופתו של נאהד סראעיה, שטבע עם שני אחיו באשקלון

רמי שני

31.3.2013 / 15:00

המשטרה מצאה את גופת הבן השלישי של משפחת סראעיה שטבע עם שני אחיו בחוף דלילה בעיר. קודם לכן נמצאו גופות עטף וסולימן. אביהם: "מודה לכולם על העזרה בחיפושים"

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

(החיפושים אחר שלושת האחים שטבעו בחוף הים באשקלון)

יחידת הצוללנים של מרחב לכיש במשטרה, שחיפשו אחר גופות בני משפחת סראעיה שטבעו בחוף דלילה באשקלון, איתרו בשעות הצהריים (ראשון) את גופתו של נאהד בן ה-26. גופתו של אחיו הצעיר עטף בן ה-16 התגלתה הבוקר וגופת אחיו סולימן בן ה-19 התגלתה אתמול. אביהם של הבנים, חסן סראעיה, ביקש להודות לשוטרים, הלוחמים והמתנדבים המחפשים אחר בניו. "אנחנו מודים על המאמצים", אמר חסן. לפני מציאת הגופה של בנו נאהד אמר האב: "הלב שלי אומר שהבן הגדול יימצא גם. כשהכול יסתיים נזמין אתכם לקפה אצלנו כדי להביע את מה שאנחנו מרגישים שזה תודה גדולה לכל מי שעוזר בחיפושים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלושת בני משפחת סראעיה שטבעו למוות בחוף דלילה באשקלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבוקר המשיכו כוחות משטרה גדולים לסרוק את קטע המים שמול חוף דלילה, זה היום השלישי, בתקווה למצוא את שני האחים - נאהד ועטף. הצוללנים חיפשו בקרקעית הים ובאזור שוברי הגלים. במקביל פעלו אופנועני ים ושייטים בסירות קלות, כשעל המאמצים צופים מהחוף עשרות בני משפחה הממתינים לכל בשורה מהמחפשים. מפקד מחוז דרום במשטרה, ניצב יורם הלוי, אמר בעקבות מציאת הגופה של נאהד כי "עם חלוף השעות ומשאבדה התקווה למצוא ניצולים, התרכזו המאמצים באיתור הגופות, כדי להביאן למשפחה לקבורה. במסגרת הערכות מצב הנחיתי את כלל כוחות המחוז לפעול בנחישות תוך הפעלת כלל האמצעים העומדים לרשות המשטרה לאיתורם. במסגרת החיפושים הושקעו מירב המאמצים והאמצעים כדי למצוא את הגופות". ניצב הלוי הוסיף כי הוא "מבקש למסור את תנחומיי הכנים למשפחה".

נמצאה גופת אחד האחים ממשפחת סראעיה שטבעו בחוף דלילה באשקלון. זק"א
הצוללנים מצאו את גופת האח הצעיר עאטף/זק"א

ניצב הלוי קיים מוקדם יותר היום הערכת מצב עם כלל הכוחות המשתתפים במבצע, לפני מציאת גופתו של נאהד. בסיום הדיון ביקש הלוי לשבח את השוטרים ואת לוחמי חיל הים והמתנדבים, "שעזבו את ארוחות החג והמשפחות ונרתמו כולם למאמץ האדיר והמורכב לאתר את שלושת האחים שטבעו", כלשונו. לדבריו, "הפעילות נעשית סביב השעון מאז יום חמישי עם המון כוחות. על אף המאמץ הרב והסיכויים הקלושים לאתר את בין המשפחה השלישי בחיים הנחיתי להמשיך את החיפושים באותם כוחות ובאותה היערכות בשלב זה. אני חושב שלאור הטרגדיה הקשה והבלתי נתפשת שעברו בני המשפחה בכך שאיבדו שלושה בני משפחה אחת, זה המעט שאנחנו כמשטרה יכולים לעשות עבור המשפחה כדי להקל ולו במעט על הסבל שלהם".

אותרה גופתו של עטף סראעיה שטבע עם שני אחיו. שי מכלוף
מפקד המחוז הדרומי במשטרה, ניצב יורם הלוי, עם אביהם של שלושת הצעירים/שי מכלוף

גופתו של סולימן מהכפר כסייפה שליד באר שבע, נמצאה סמוך לשובר הגלים הצפוני, הצמוד למרינה של אשקלון. החיפושים באזור זה הורחבו בשל ההערכה כי שני אחיו של סולימאן נמצאים בקרבת מקום. ביום חמישי דיווחו למשטרה קרוביהם של השלושה, שרחצו בחוף האסור לרחצה, כי הם נכנסו לים ונסחפו. סגן מפקד תחנת אשקלון, רב-פקד אבי תובל, אמר כי מספר בני משפחה נכנסו למים בסביבות השעה 17:00, כשלפתע הרגישו שהם נסחפים לעומק הים. "חלק הצליחו לחלץ עצמם וחלק נסחפו מערבה לים", סיפר תובל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully