וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: שני תלמידים הוכו למוות בידי עובד בית הספר

איש צוות בבית ספר פרטי בדרום המדינה חשוד שגרם לשני תלמידי כיתה ה' פציעות קשות, מהן מתו בבית החולים. האירוע ממשיך שרשרת אלימה של אירועים במוסדות חינוך בסין

שני תלמידי כיתה ה' בדרום סין מתו לאחר שעל פי החשד, הוכו בידי איש צוות בבית ספרם - כך דווח בסוף השבוע בכלי תקשורת במדינה. על פי הדיווחים, העובד פצע קשות את שני הילדים אשר למדו בבית ספר פרטי בעיר יולין שבמחוז גואנגשי, והם מתו לאחר מכן מפצעיהם בבית החולים. המשטרה ביולין עצרה את העובד והחלה בחקירת האירוע.

בשנים האחרונות דווח בסין על אירועים אלימים רבים בבתי ספר בסין, בעיקר תקיפות של תלמידים בדקירות סכין. בדצמבר האחרון נפצעו 22 ילדים כאשר גבר דקר אותם בסכין מחוץ לבית ספר במחוז הינאן.

באוקטובר האחרון נחשפו צילומי אבטחה שתיעדו גננת בגן ילדים בצפון סין מכה שוב ושוב את תלמידיה, בני ארבע וחמש בסך הכול, אחרי שלא הצליחו לפתור כראוי תרגילי חשבון.

הצילומים נחשפו לאחר שאביה של אחת התלמידות הבחין בחבורות על פניה, עם שובה מבית הספר. הוא דרש לצפות בצילומי האבטחה, בהם נדהם לגלות את המחנכת זוקינג מכה וחובטת בעוצמה בפניה של בתו ובחבריה - למעלה ממאה ועשרים חבטות בשיעור שנמשך כחצי שעה בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully