וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת סרקוזי מסתבכת: איומים ברצח וקליעים במעטפה

השופט החוקר את פרשת השחיתות של נשיא צרפת לשעבר נתון כעת לאיומים. בהופעתו הראשונה מאז שהואשם, ניצל סרקוזי את הבמה כדי לתקוף את הנשיא המכהן. ומה אמרה קרלה ברוני?

איומים על חייו של שופט-חוקר בתיק החקירה של ניקולא סרקוזי: ז'אן-מישל ג'נטיל, השופט הבכיר בתיק הפלילי נגד הנשיא לשעבר של צרפת, קיבל אמש (רביעי) מעטפה ובה קליע ואיומי מוות.

המעטפה הגיעה למשרדו של השופט בבורדו, והמכתב שהיה בתוכה כלל איומים כלפי שופטים אחרים המעורבים בחקירה. איגוד השופטים בצרפת רמז כי מקורביו של סרקוזי קשורים לאיומים ומנסים לשבש את החקירה.

סרקוזי צפוי לעמוד לדין בחקירה בה הוא מואשם שניצל את חולשתה של ליליאן בטנקור, יורשת אימפריית התמרוקים לוריאל, קשישה הלוקה באלצהיימר. לדברי התביעה, הוא קיבל מבטנקור מעטפות מלאות בכסף מזומן כדי לממן את קמפיין הבחירות שלו ב-2007.

נשיא צרפת לשעבר ניקולא סרקוזי בטקס בבריסל. מרץ 2013. רויטרס
סרקוזי עם שר החוץ הבלגי ריינדרס, אמש בבריסל. תקף את הולנד, התעלם מהחקירה/רויטרס

עורכי דינו של סרקוזי מנסים לערער על העמדתו לדין, וטוענים כי השופט הראשי בחקירה מטה אותה לרעתו של הנשיא לשעבר. בחודש יוני, זמן קצר אחרי שהפסיד סרקוזי בבחירות לנשיאות, צירף השופט ג'נטיל את שמו למכתב שהתפרסם בעיתונות, בו הואשמו סרקוזי וקודמו בתפקיד שיראק כשני נשיאים שנטו להעלים עין ממעשי שחיתות.

מלחמות הנשיאים

סרקוזי הופיע אמש לראשונה בציבור מאז שהואשם, ובא לבריסל כדי להעניק לשר החוץ הבלגי דידייה ריינדרס את עיטור לגיון הכבוד. את נאומו בטקס, שהועבר בשידור חי בטלוויזיה, ניצל סרקוזי למתקפה על נשיא צרפת פרנסואה הולנד. הוא ניגח את מחליפו בתפקיד על שיעורי התמיכה במעמדו שצנחו לשפל חסר תקדים, על האבטלה הגואה ועל מאמצו הכושל להטיל "מס עשירים" על אזרחי המדינה.

בנאומו, לא התייחס סרקוזי לחקירה המתנהלת נגדו. רעייתו, קרלה ברוני, אמרה בראיון לעיתון "לה פריזיאן" כי "מכאיב לדבר על הפרשה, ומכאיב באותה מידה לא לדבר על כך. זה מכאיב למשפחה". היא הוסיפה כי בעלה "רגוע, אך נחוש".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully