וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזבו את בר לנפשה!

20.3.2013 / 16:14

דובר צה"ל מצא לו מטרה עתירת רייטינג בדמות הדוגמנית שלא שירתה, והצליח לעצבן את אדם סרור. אתם באמת חושבים שהיא יכולה לתרום יותר למדינה כקישוט במשרד צבאי עם בוס חרמן?

"בר רפאלי עזבה את הארץ". לא, לא באמת, אבל סביר להניח שזה מה שיקרה אם נמשיך להשתלח בילדה הטובה מהוד השרון. ממש כמו ההיא, שרי אריסון, שסבלה מ"הנשמות הטובות" עד שהחליטה לארוז את המזוודות ולטוס לארץ שלא אוכלת את יושביה. אלא שלבר, לעומת שרי, אין ממש סיבה לחזור. הרי זה לא סוד שההצלחות הגדולות בקריירה שלה מתרחשות בכלל מעבר לים.

דעה אחרת: בר, תעשי טובה ותתגייסי / איתי בן חורין

בר רפאלי בסן רמו. GettyImages
רוצים להבריח אותה מפה? בר רפאלי/GettyImages

נכון, ברבור המתוקה אמנם לא עשתה שירות בצבא ההגנה לישראל, ואיך לומר, אפילו השתמטה בצורה הכי מכוערת (נישואים לחבר המשפחה בן 40), אבל האם זה נותן לנו את הזכות להשתלח בה על כל מעשה טוב שהיא מנסה לנסות למען המדינה?

פולי בנעלי מירי רגב

למי מכם שפספס את הכותרות הראשיות בעיתונים (כי אין נושאים חשובים יותר לעסוק בהם), בתחילת השבוע פורסם מכתב של דובר צה"ל, יואב פולי מרדכי, ובו הוא קורא למנכ"ל משרד החוץ לבטל את הקמפיין בו משתתפת הדוגמנית. חכו, יש גם הסבר: הבחירה בנציגה שלא שירתה בצבא, כמסבירה רשמית מטעם מדינת ישראל, "מעבירה מסר של סלחנות והעלמת עין מאי גיוס לצה"ל, ואף מעודדת הזדהות בקרב צעירים וצעירות עם הצלחתם של אלו שלא התגייסו".

צודק! הוא צודק! למה לו, לאותו פולי, להתעסק עכשיו בגיוס חרדים? או חלילה וחס במצב בשטחים? או אולי בחיילים שהתעללו בבסיס כזה או אחר בחיילים אחרים? עזבו, הכול שטויות. הרי זה ידוע שכתבה אחת על בר רפאלי מביאה יותר רייטינג מכל ידיעה אחרת. כן, גם מזו על ביקור אובמה. פולי החכם, שכנראה הבין שהוא חייב להיכנס לנעלי העקב הגדולות של קודמתו - מירי רגב - החליט לעורר פרובוקציה ולסנן את שמו לכותרות. והוא, ממש כמו אחרון פליטי הריאליטי, החליט להיצמד למישהי שהשם שלה כבר שם למעלה. נכון, בר רפאלי.

יש לציין שאני לא בעד השתמטות, ובטח שלא כזו מכוערת. בר היא לא קונצנזוס לאומי ולעתים גם כיף לשנוא אותה, אבל עם כל הכבוד לדובר צה"ל, נראה לי שאותה גברת רפאלי ה"משתמטת" עושה למדינת ישראל יותר כבוד מאלפי חברי כנסת / נשיאים / ראשי ממשלה / השלימו את החסר כראות עיניכם. סביר גם להניח שה"עבודה" שלה כנציגת ישראל והרצון הטוב שלה לתרום למדינה ולהזכיר את שמה בכל הזדמנות, מעוררת יחס חיובי לארצנו הקטנטונת ובכך מסייעת יותר מאשר אם הייתה, למשל, יושבת במשרד ממוזג, עונה לטלפונים ומהווה נוף יפה לעוד בוס חרמן.

אז פולי, עכשיו שקיבלת כותרת או שתיים, תוכל להתקדם הלאה ולתת לברבור להמשיך לייצג את ישראל בכבוד. ואם לא, חשוב על הספין-אוף המטורף: דובר צה"ל משלים עם הטופ-מודל ומספח אותה למערך ההסברה של ישראל בגולה. או שבעצם כבר חשבת על זה ואנחנו פשוט לא ירדנו לסוף דעתך?

הכותב הוא עורך וואלה! סלבס

צה"ל נגד בר רפאלי:
צפו: הסרטון של בר רפאלי שהכעיס את צה"ל
תוקפת בחזרה: בר רפאלי עונה לדובר צה"ל
משרד החוץ לצד בר: "דובר צה"ל מינה עצמו לשר המוסר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully