וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירת חששה שתיאנס - וזינקה מחדר מלון בהודו

כלי תקשורת במדינה מדווחים כי מדובר בצעירה בת 25 שסירבה להצעת מנהל המלון לקבל עיסוי. המנהל שב עם גבר נוסף וניסה להיכנס בכוח לחדר. התיירת נפצעה בינוני בנפילה

הדיווחים הגוברים על תקיפות מיניות בהודו מביאים להשלכות קשות: תיירת מבריטניה זינקה מחדר של מלון בעיר אגרה מחשש שתיאנס. כלי תקשורת בהודו דיווחו היום (שלישי) כי מדובר בצעירה בת 25 שהתאכסנה במלון סמוך לאתר טאג' מאהל במדינת אוטר פראדש שבצפון הודו. לפי כמה מהדיווחים היא נפצעה באורח בינוני ונפגעה בראשה כשנחתה בקרקע, ושברה את אחת מרגליה.

לדברי המשטרה המקומית, התיירת קפצה מחלון הקומה השלישית, אחרי ששני גברים ניסו להיכנס לחדרה לפנות בוקר. "היא נבהלה ורצה לקצה השני של החדר וזינקה מחוץ לחלון", אמר פוואן קומאר, מפקח תחנת המשטרה בעיר אגרה.

שוטר אחר, שליווה את התיירת לבית החולים, אמר כי חקירה ראשונה עלתה שמנהל המלון דפק על דלתה החדר שבו התאכסנה התיירת, והציע לה עיסוי. כשסירבה, הוא שב לחדר עם אדם נוסף וניסה לפתוח את החדר במפתח. מנהל המלון נעצר לחקירה. אחד מעובדי המלון צוטט ב"טיימס" הבריטי בעילום שם, וטען כי מנהל המלון רק ניסה להעיר את הצעירה כדי שתוכל להגיע לרכבת.

נאשמים באונס קבוצתי של תיירת משוויץ. הודו, מרץ 2013. רויטרס
תופעה גוברת בהודו. החשודים באונס התיירת משוויץ מובלים לבית המשפט, אמש/רויטרס

אתמול הואשמו בבית המשפט שישה גברים באונס של תיירת משוויץ, שהותקפה בסוף השבוע באוהל בו לנה עם בעלה. בני הזוג היו בטיול אופניים במדינת מאדהיה פראדש שבמרכז הודו. והופתעו באוהל על קבוצת הגברים. מחקירה ראשונית עולה כי האישה נאנסה באוהל באיומי מקלות. בעלה נכפת ולאחר מכן נקשר לעץ. המשטרה מנהלת מצוד אחרי חשודים נוספים במעשה.

לפי כלי התקשורת המקומיים, החשודים הם כפריים קשי-יום שהתגוררו בסמוך לאזור התקיפה. האישה ובעלה שהו בהודו במשך שלושה חודשים וטיילו בכמה אזורים במדינה, והיו בדרכם לבקר בטאג' מהאל. במשטרה סיפרו כי התוקפים גנבו מהשניים מחשב נישא כסף מזומן, מצלמה וטלפונים סלולריים, אך הרכוש אותר והושב לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully