וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע אחרי רגע: התמונות האחרונות של רץ המרתון שמת

בתמונות ניתן לראות את מיכאל מיכאלוביץ' בנקודות ציון שונות של חצי המרתון, כשהקושי ניכר על פניו. עמוד הפייסבוק של המרתון הוצף בשאלות לגבי קיום המקצה המלא בשישי הקרוב

צילום: דניאל בוק, ניר טבת, עריכה: רן מנחם, קריינות: לירון בארי

שאלת מותו של מיכאל מיכאלוביץ', הרץ שמת בתום חצי המרתון בתל אביב ביום שישי האחרון, עדיין מהדהדת, אך בתמונות שצולמו במהלך המרתון על ידי אתר Shvoong נראה מיכאלוביץ' (מסומן בעיגול) בנקודות מרחק שונות מתחילת המרוץ, כשהמאמץ ניכר על פניו ככל שהוא נמצא בשלב מתקדם יותר. בתמונה שמתעדת את מיכאלוביץ' עשרות מטרות בלבד מקו הסיום, נראות פניו מותשות במיוחד לעומת אלו של הרצים סביבו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה האחרונה של מיכאלוביץ', כמה עשרות מטרים מקו הסיום/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא ניתן אמנם לאמוד את כושרו הגופני של מיכאלוביץ' על סמך תמונות סטילס, אולם ביחס לרצים סביבו, שחלקם מניפים ידיים, תנועות גופו של מיכאלוביץ' נראות כבדות יותר והבעות פניו מביעות קושי רב, ככל שהתקדם המרוץ.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
14 קילומטרים מקו הזינוק, רחוב אבן גבירול/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתמונות הבאות, שמתעדות שלבים ראשוניים יחסית של הריצה, פניהם של יתר הרצים אינם מעידים קושי. לעומת זאת, פניו של מיכאלוביץ', בתמונה שמתעדת את ריצתו כשישה קילומטרים מקו ההזנקה, מביעה קושי. לפחות כלפי חוץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כשבעה קילומטרים מקו הזינוק, צומת הרחובות רוטשילד ואלנבי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כשישה קילומטרים מקו הזינוק, סמוך לתיאטרון הבימה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה הראשונה: כשני קילומטרים מקו הזינוק, אלנבי פינת רוטשילד/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול נקבר מיכאלוביץ', מפקד ולוחם יחידת עוקץ, בחלקה הצבאית בבית העלמין בבאר שבע כשהוא מלווה בבני משפחה, מפקדים ולוחמים בסדיר ובמילואים מיחידת עוקץ. סא"ל א', מפקד היחידה, ספד לו: "לא ניתן לתאר במילים את תרומתך האדירה לביטחון המדינה ואזרחיה. היית איש צנוע, עדין נפש ולוחם".

למשפחתו של מיכאלוביץ' אמר סא"ל א': "גל היקרה, ארבל התינוק החמוד. ההורים קלרה ואלברט והאחות שולי. אני ידוע שעוד לא נוצרו המילים שיכולות לרפא, עוד לא נולדו הדברים שבאו לנחם, כאשר משפחה שלמה ויחידה כואבת היום ובוכה. כולנו היום שותפים לצערכם העז וכואבים את מותו. משפחת מיכאלוביץ', הנכם חלק ממשפחת עוקץ ולעולם נהיה לצדכם". בתום ההספד אמר מפקד היחידה "נוח על משכבך בשלום לוחם ומפקד אהוד ויקר. נזכור אותך לעד".

מיכאל מיכאלוביץ' רץ המרתון שהתמוטט ומת בתל אביב, מרץ 2013. החדשות
"לא ניתן לתאר במילים את תרומתך האדירה לביטחון המדינה ואזרחיה". מיכאלוביץ'/החדשות

ביום שישי הקרוב אמור להתקיים המקצה המלא של המרתון (42.2 קילומטרים) שבוטל עקב השרב הכבד ששרר בתל אביב בסוף השבוע האחרון. בעמוד הפייסבוק של המרתון מתווספות בשעות האחרונות עוד ועוד שאלות גולשים לגבי דבר היערכותו של המרוץ, מאחר שלדבריהם, גם בתאריך המיועד צפוי מזג אוויר חם מהרגיל, ביחס לשאר ימות השבוע. תגובת מארגני המרתון טרם נמסרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully