וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדים ממיכאל: "איש צנוע, עדין נפש ולוחם"

17.3.2013 / 2:08

אמש נערכה הלוויתו של רס"ר מיכאל מיכאלוביץ', אשר מת בשעה שהשתתף במרתון תל אביב. מפקדו של מיכאלוביץ', אשר שירת ביחידת עוקץ, ספד לו: "לוחם ומפקד מהערכיים שהכרתי"

צילום: שי מכלוף, עריכה: מיכאל ברגמן

מפקד ולוחם יחידת עוקץ, רס"ר מיכאל מיכאלוביץ', שהתמוטט ומת ביום שישי במהלך מרתון תל אביב, נקבר אמש בחלקה הצבאית בבית העלמין בבאר שבע כשהוא מלווה בבני משפחה, מפקדים ולוחמים בסדיר ובמילואים מיחידת עוקץ. מפקד היחידה ספד לו: "לא ניתן לתאר במילים את תרומתך האדירה לביטחון המדינה ואזרחיה. היית איש צנוע, עדין נפש ולוחם".

משתתפים בריצת מרתון בתל אביב שנפגעו וטופלו על ידי מגן דוד אדום. דרור עינב
צוותי ההצלה מפנים משתתף נוסף אשר תשו כוחותיו במהלך הריצה/דרור עינב

"בהלם ובכאב אין סופי אנו עומדים כאן היום ונפרדים מחבר, לוחם, מפקד ורע לנשק. מיכאל אחינו", כך ספד אמש מפקד יחידת עוקץ סא"ל א' לרס"ר מיכאל מיכאלוביץ' שנפטר ביום שישי במרתון תל אביב. מפקד היחידה הדגיש בדבריו כי מיכאל בלט מעל כולם ביחידה, "היית לוחם ומפקד מהמקצועיים והערכיים שפגשתי, בלטה בך לאורך כל הדרך המקצוענות, הרצינות, החתירה לעשייה ולהשלמת המשימה, וכל זאת תוך גילוי של צניעות, משמעת אישית ובעיקר קור רוח ושלווה. היית שותף מרכזי לעשייה המבצעית הרגילה והחשאית של היחידה, לא ניתן לתאר במילים את תרומתך האדירה לביטחון המדינה ואזרחיה. היית איש צנוע, עדין נפש ולוחם".

סא"ל א' הוסיף כי "יחסרו לי מאוד הרגעים המשותפים שלנו יחד, בשטחי האימונים, בלילות הארוכים, במפגשים איתך ועם לוחמות פלוגתך במחסומים ביהודה ושומרון, בשעות הארוכות של המפגשים המקצועיים אשר קיימנו ובעיקר בעצות הקטנות והמשמעויות שתמיד השכלת לתת לי כדרכך, בצניעות ובמקצועיות אין קץ". לאחר מכן פנה מפקד יחידת עוקץ לאלמנתו, "גל היקרה, ארבל התינוק החמוד. ההורים קלרה ואלברט והאחות שולי, אני יודע שעוד לא נוצרו המילים שיכולות לרפא, עוד לא נולדו הדברים שבאו לנחם, כאשר משפחה שלמה ויחידה כואבת היום ובוכה. כולנו היום שותפים לצערכם העז וכואבים את מותו. משפחת מיכאלוביץ', הנכם חלק ממשפחת עוקץ ולעולם נהיה לצדכם". בתום ההספד אמר מפקד היחידה "נוח על משכבך בשלום לוחם ומפקד אהוב ויקר. נזכור אותך לעד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מרתון תל אביב. דרור עינב
אלפי הרצים מוזנקים. מרתון תל אביב ביום שישי האחרון/דרור עינב

לוחמי יחידת עוקץ מספרים על מיכאל ז"ל כי היה אחד ממוקדי הידע המרכזיים של יחידת עוקץ בתחום הכלבנות והלוחמה הזעירה. אחד הלוחמים אמר "זו מכה קשה לכלל היחידה. הוא היה מקצוען. במשך שנים רבות הוא חינך לוחמים ולוחמות. היה לו חוש מיוחד לזהות אנשים שיכולים לעבוד עם כלבים. כולם בהלם וכבר מתגעגעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully