וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחר: הסדר טיעון עם הנאשם באונס בחניון גן העיר

גלעד גרוסמן

5.3.2013 / 21:06

ההסדר גובש עם אחמד בני ג'אבר, הנאשם באונס, במעשים מגונים ובאיומים על בני הזוג הצעירים. הצדדים לא הסכימו על עונש, והפרקליטות תבקש לגזור עליו למעלה מ-20 שנות מאסר

הפרקליטות צפויה להגיש מחר (רביעי) בבוקר לבית המשפט הסדר טיעון שגובש היום עם אחמד בני ג'אבר, פלסטיני בן 21 הנאשם בביצוע האונס בגן העיר בתל אביב בחודש מאי האחרון, אשר פרטי כתב האישום לגביו אסורים לפרסום. ההסדר טרם נחתם, אולם צפוי להיחתם עד הבוקר. הצדדים לא הגיעו להסכמה על העונש, והפרקליטות צפויה לבקש למעלה מ-20 שנות מאסר.

החשוד באונס בגן העיר: אחמד ג'אבר, פלסטיני מאזור שכם. דניאל בוק
הנאשם אחמד בני ג'אבר בבית המשפט, לאחר לכידתו/דניאל בוק

על פי הפרטים שהותרו לפרסום עם הגשת כתב האישום, ג'אבר נאשם כי ביצע כמה מעשי אונס תוך התעללות ופגיעה במתלוננת, ותוך איום בנשק קר. כמו כן, ג'אבר נאשם בביצוע כמה מעשי סדום וניסיונות לבצע מעשי סדום, ובביצוע מעשים מגונים ואיומים על חייהם של שני המתלוננים. עם זאת, בית המשפט סירב לאפשר לפרסם את השתלשלות האירועים באותו הלילה.

בתקופה האחרונה התקיימו מגעים בין הצדדים, בניסיון לגבש הסדר טיעון. השבוע היו אמורים להעיד המתלוננת והמתלונן בתיק, בני זוג בגילאי 17 ו-18, אולם בשל התקדמות המגעים נמנעה עדותם. מחר צפוי ההסדר להיות מוצג בבית המשפט המחוזי בתל אביב. ג'אבר צפוי להודות במרבית הפרטים שבכתב האישום, אולם הצדדים לא הצליחו להגיע להסכמה בנוגע למתחם הענישה. ההסדר לא יכלול את דרישת המתלוננת לקבוע כי האונס בוצע על רקע לאומני.

כזכור, ג'אבר נלכד כמה ימים אחרי האירוע המיוחס לו, בתום חיפושים נרחבים, והמשטרה הצליחה לקשור אותו לביצוע המעשה באמצעות טביעות אצבע וממצאי DNA שנמצאו בזירה. בהמשך הוא גם זוהה במסדר זיהוי על ידי המתלוננים. לאחר לכידתו הכחיש ג'אבר את המעשה, וטען כי רק שדד את בני הזוג ולא תקף אותם מינית.

בפרקליטות לא הגיבו לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully