וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהה חשוד באונס ובתקיפה בגן העיר בתל אביב

13.5.2012 / 0:18

בידי החוקרים ראיה שיכולה לזהות את הגבר, החשוד שתקף בני זוג כבני 18, אילץ אותם לקיים יחסי מין ואנס את הצעירה. אמה של הצעירה לערוץ 10: "היא לעולם לא תשכח את פניו"

במשטרת תחנת לב תל אביב מצביעים בשעות האחרונות על קצה חוט שעשוי להוביל את החוקרים אל הגבר, שעל פי החשד תקף לפנות בוקר (שבת) שני צעירים בחניון גן העיר בתל אביב. הוא חשוד שאנס נערה, בת 18, אחרי שאילץ אותה לקיים יחסי מין עם חברה?, בן גילה.

בידי החוקרים ראיה שמזהה את החשוד בתקיפה, וכעת הם מנסים לברר את זהותו. במקביל, גבו החוקרים בשעות האחרונות עדויות משני הצעירים. בידי המשטרה נמצא כעת תיאור של התוקף. לפי כמה עדויות, הוא נמלט מהמקום רכוב באופניים.

בצוות החקירה ממתינים גם לסיום בדיקות שנעשו במעבדה להשוואה בין טביעות האצבעות שהשאיר החשוד באונס בזירה, לבין אלה שנמצאות במאגר המחלקה לזיהוי פלילי. בדיקה כזו עשויה לארוך יומיים או שלושה.

המשטרה מנהלת מצוד אחר רוכב אופניים שנמלט מהמקום

חשד לאונס בחניון גן העיר בתל אביב מאי 2012. דרור עינב
חניון גן העיר בתל אביב, הבוקר/דרור עינב

לפנות בוקר, הגיעו שני הצעירים לשירותי הנשים בחניון מתחם גן העיר שבלב תל אביב. שם, החשוד - שככל הנראה עקב אחריהם - היכה אותם, ואילץ אותם באיומי סכין לקיים יחסי מין. לאחר מכן אנס את הצעירה לעיני חברה. עובר אורח ששמע צעקות מכיוון השירותים הזעיק את המשטרה. צוות מגן דוד אדום פינה את השניים לבית החולים וולפסון בחולון, שם טופלו ועברו בדיקת אונס.

אמה של הצעירה: היא לעולם לא תשכח את פניו של האנס

בשיחה עם חדשות ערוץ 10, אמרה הערב אמה של הצעירה שהותקפה: "בשעה 03:00 צלצלתי אליה, לוודא איפה היא. דאגתי לה, היה הסכם שהיא תבוא כבר. היא אמרה שבאותו זמן שהתקשרתי היא נאנסה". לדברי האם, הבת סיפרה כי תמיד נהגה להתלוות בחברות, והייתה מבטיחה "אני לעולם לא חוזרת לבד".

"אבל הנה, גם עם חבר זה קרה", סיפרה האם. "החיים שלי נהרסו - לא רק של הבת, אלא גם שלי ושל הבעל". לדברי האם, בתה אומרת שהיא וחברה, שהותקף גם הוא, סיפרו כי "לעולם לא ישכחו את פניו של התוקף". "לא קל לה, מה קרה כל הזמן בראש שלה", המשיכה האם.


לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

(עדכון ראשון 21:14)

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully