וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האונס בגן העיר: מגעים להסדר טיעון עם הנאשם

גלעד גרוסמן

3.3.2013 / 11:43

לפי המסתמן, הנאשם, אחמד בני ג'אבר, יודה במרבית סעיפי האישום נגדו, והפרקליטות תבקש לגזור עליו למעלה מ-20 שנות מאסר. הנאנסת דורשת שיודה שהאונס בוצע על רקע לאומני

מגעים להסדר טיעון בפרשת האונס בגן העיר מתקיימים בשבועות האחרונים בין נציגי הפרקליטות לבין הנאשם, אחמד בני ג'אבר, פלסטיני בן 21. בשלב זה מסתמן כי הוא מוכן להודות במרבית העבירות שהופיעו נגדו בכתב האישום, כאשר הפרקליטות מעוניינת לבקש לגזור עליו עונש מאסר של למעלה מ-20 שנה. טרם הושגה הסכמה סופית על ההסדר. הנאנסת, שעודכנה במשא ומתן, מתעקשת על כך שהנאשם יודה שהאונס בוצע על רקע לאומני, דבר שאינו נטען בכתב האישום, ואם יודה בכך היא תוכל להיות מוכרת כנפגעת פעולת איבה.

הצעירה היתה אמורה לעלות היום (ראשון) להעיד, אולם עדותה נדחתה בשל המגעים בין הצדדים. פרקליטתה של המתלוננת, עו"ד רוני אלוני-סדובניק, אמרה כי "היא מנועה מלהגיב לפרטי המשא ומתן". עורך דינו של הנאשם, רן אלון, אמר כי מכיוון שהדיון מתנהל בדלתיים סגורות הוא אינו יכול להתייחס לנושא. מהפרקליטות נמסר כי הם אינם מתייחסים למגעים שמתקיימים עם נאשמים.

חשד לאונס בחניון גן העיר בתל אביב מאי 2012. דרור עינב
הצעירה לא העידה היום. זירת האירוע בגן העיר/דרור עינב

באופן חריג, לא פורסם כתב האישום בפרשה. הפרקליטות טענה אז כי חשיפת פרטי כתב האישום עלולה להוביל לפגיעה במתלוננים, וזאת למרות העובדה שפורסמו פרטים רבים הנוגעים לפרשה.

על פי הפרטים שהתפרסמו, האירוע התרחש לפנות בוקר בליל שישי בחודש מאי האחרון, כאשר על פי החשד, הגיעו הצעירה והצעירה לשירותי הנשים בחניון של מתחם גן העיר. שם, הפלסטיני, שככל הנראה עקב אחריהם, היכה את שניהם, אילץ אותם באיומי סכין לקיים ביניהם יחסי מין ואז אנס את הצעירה לעיני חברה.

הצעיר נלכד כעבור כמה ימים לאחר חיפושים נרחבים סמוך למקום האירוע, והמשטרה הצליחה לקשר אותו למעשה באמצעות טביעות אצבע וממצאי DNA שנמצאו בזירה. בהמשך הוא גם זוהה במסדר זיהוי על ידי המתלוננים. ג'אבר הכחיש אז את המעשה, וטען כי רק שדד את בני הזוג ולא תקף אותם מינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully