וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעסיק החשוד באונס בגן העיר: "פיטרתי אותו שעות לפני האירוע"

מנהל המסעדה בה עבד החשוד באונס הצעירה לעיני בן זוגה בגן העיר, סיפר לוואלה! חדשות כי הוא "היה בחור דתי, קצת טיפש", ואמר כי הוא לא מאמין שהצעיר מסוגל היה לעשות זאת

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק)

החשוד באונס הצעירה בת ה-18 בחניון גן העיר בתל אביב נעצר אתמול, וכעת מתגלים פרטים חדשים עליו ממי שהעסיק אותו במסעדה שלו עד לא מזמן. מנהל המסעדה בנמל, בה עבד החשוד, סיפר לוואלה! חדשות כי הוא פיטר אותו ביום שישי שעבר - היום בו אירע המקרה.

"העסקתי אותו לפני שבועיים. לקראת יום העצמאות חיפשתי עובד והוא הגיע אליי דרך חבר. הוא נפל עליי משמיים, ממש הייתי חייב עובד מהרגע להרגע", סיפר. "בימים הראשונים הוא היה בסדר גמור, אבל אז הוא התחיל לעשות לי קטעים ולהגיע בשעה-שעתיים איחור. לכן פיטרתי אותו ביום שישי האחרון. אין לי זמן למשחקים האלה. הוא היה אמור לבוא היום ולקחת את הצ'ק של מה שאני עוד חייב לו".

הארכת מעצר לחשוד באונס הזוג בגן העיר תל אביב, מאי 2012. דרור עינב
"אני לא מאמין שהוא באמת עשה את זה. זה לא נראה לי הגיוני. לא חושב שהוא מסוגל לזה". החשוד בבית המשפט/דרור עינב

לטענת מנהל המסעדה, הוא לא נחקר על ידי המשטרה. "גיליתי היום שהוא החשוד באונס. המשטרה לא באה הנה ולא זימנה אותי לחקירה. הוא היה בחור דתי מאוד, התפלל כמה פעמים ביום. הוא היה קצת טיפש, אדיש כזה, כאילו לא אכפת לו מכלום. אני לא מאמין שהוא באמת עשה את זה. זה לא נראה לי הגיוני. לא חושב שהוא מסוגל לזה".

החשוד, תושב השטחים, בן 23, נלכד אתמול סמוך לזירת המעשה. בצהריים האריך בית המשפט השלום בתל אביב את מעצרו בתשעה ימים. החשוד הכחיש את המיוחס לו, וטען כי רק שדד את שני הצעירים, בני 17 ו-18, ולא תקף אותם מינית. ארבעה חשודים נוספים, גם הם תושבי השטחים, הובאו לדיון בפני השופט, בני שגיא. המשטרה טוענת כי גם להם יש קשר לתקיפה האלימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully