וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבי הנערה שנאנסה בגן העיר שוחח בטלפון עם האנס"

אמה של הנערה שהותקפה יחד עם בן זוגה בסוף השבוע בתל אביב הביעה תקווה כי המשטרה תעצור את האחראי למעשה. "אני כל הזמן מדמיינת את האונס", סיפרה

אמה של הנערה שנאנסה ביום שבת לפנות בוקר בגן העיר בתל אביב חושפת כי זמן קצר לאחר התקיפה התקשר אביה של הנערה לטלפון הסלולרי של בתו, ושוחח עם החשוד באונס - כך דווח הערב (ראשון) בחדשות ערוץ 10. "אני כל הזמן מדמיינת את האונס, זה כל הזמן בראש שלי. אני מצפה שהמשטרה תמצא אותו, צריך לטפל בכך בחומרה", סיפרה האם.

לדבריה, בעלה צלצל לבתם ואמר לגבר שענה לו: "מה עושה הטלפון שלה אצלך?", והחשוד באונס השיב "מצאתי אותו בזבל'. האם הוסיפה כי "מהמילה 'זבל' הוא הבין שהוא ערבי. בעלי שאל אותו 'מה הוא עשה בזבל?'. הוא נבהל וניתק את הטלפון". עוד דווח, כי בן זוגה של קורבן האונס עבר גם הוא על פי החשד ניסיון של תקיפה מינית על ידי אותו תוקף.

המשטרה המשיכה היום בחקירת האירוע, כאשר בשלב זה טרם ידועה זהותו של החשוד. המקרה אירע בשבת לפנות בוקר, כאשר שני הצעירים הגיעו לשירותי הנשים בחניון מתחם גן העיר. שם, החשוד - שככל הנראה עקב אחריהם - היכה אותם, ואילץ אותם באיומי סכין לקיים יחסי מין. לאחר מכן אנס את הצעירה לעיני חברה. עובר אורח ששמע צעקות מכיוון השירותים הזעיק את המשטרה. צוות מגן דוד אדום פינה את השניים לבית החולים וולפסון בחולון, שם טופלו ועברו בדיקת אונס.

"לפי הנתונים שבידינו, יש ירידה בפשיעה האלימה"

מפקד מחוז תל אביב, ניצב אהרון אקסול, התייחס בצהריים למקרה האונס, וציין כי מדובר באירוע קשה לכל הדעות. "אנחנו משקיעים בו את כל המאמצים העומדים לרשותנו. אני מודע לכך שאירועים מסוג זה פוגעים בתחושת הביטחון של האזרחים, כמו מקבץ האירועים האלימים האחרונים, אך למרות זאת, לפי הנתונים שבידינו, יש ירידה בפשיעה האלימה".

לדברי אקסול, מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו, הנחה להגביר את הנוכחות בשטח. "אני מקווה שהדבר יוביל לירידה בפשיעה. נשתדל להיות בשטח ולמנוע את העבירות הקשות. מעבדות המשטרה עובדות קשה כדי להגיע לפענוח במהירות האפשרית", אמר.

עוד על המקרה
לאחר האונס בגן העיר, יותר תלונות: "מפחדות לצאת מהבית"
התקיפה בגן העיר: המשטרה אספה ממצאי DNA וטביעות אצבע
חשד: צעירה נאנסה הלילה בחניון גן העיר בתל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully