וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט: "עובדים קשה כדי שתהיה ממשלה"

5.3.2013 / 20:57

יו"ר הבית היהודי שוחח עם תלמידי ישיבת הסדר במודיעין, ברקע הדיווחים שהגיעו ממקורביו, לפיהן נענה להצעה להתמנות לשר האוצר. במפלגתו הכחישו. "התקשורת רוצה כותרות - אין"

יו"ר הבית היהודי, ח"כ נפתלי בנט, שוחח הערב (שלישי) עם תלמידי ישיבת הסדר במודיעין. "עובדים קשה כדי שתהיה ממשלה", אמר בנט, וסירב להרחיב באשר לחלוקת התיקים האפשרית. "התקשורת רוצה כותרות - אין לי כותרות", הוסיף.

יור הבית היהודי ח"כ נפתלי בנט משיב לתלמידי ישיבות ההסדר במודיעין, מרץ 2013. נועם מושקוביץ
בנט בישיבת ההסדר במודיעין, הערב/נועם מושקוביץ

ברקע הגעתו של בנט למודיעין נשמעו אמירות ממקורביו, לפיהן נענה בנט להצעת ראש הממשלה בנימין נתניהו לכהן כשר האוצר בממשלה באה. בבית היהודי הכחישו את האפשרות שיו"ר המפלגה נענה להצעה שכזו, ובמקביל טענו גורמים בליכוד כי תיק האוצר הוצע למפלגתו של יאיר לפיד, יש עתיד, וכי בליכוד-ביתנו הבהירו שתיק החוץ יישאר בידי המפלגה. ח"כ אורי אורבך אמר הערב כי הבית היהודי תבקש תיקים שבהם "ניתן להשפיע על ענייני הפנים בישראל - מהאוצר ומטה". בראיון לערוץ 2 הדגיש אורבך כי לא תהיה סתירה בין התיקים שתבקש מפלגתו לאלה שבהם חושקת יש עתיד.

אתמול אמר בנט לוואלה! חדשות כי כי הוא מצפה שמלאכת הרכבת הממשלה תסתיים במהרה. "אני מקווה שעם ישראל יזכה לממשלה בזמן הקרוב. ממשלה טובה ויציבה ובמהרה", אמר אחרי הפגישה ה"טובה" בינו לבין ראש הממשלה, והוסיף: "אני מאחל לעם ישראל יום נהדר".

בפגישת המשא ומתן הקואליציוני שנערכה אתמול השתתף גם שר החוץ לשעבר אביגדור ליברמן. בסביבתו של בנט אמרו כי הפגישה הייתה "טובה ומעשית ותימשך הידברות בזמן הקרוב". מי שנפגעים מההתקרבות בין הליכוד-ביתנו לבין בנט ומפלגתו של יאיר לפיד, יש עתיד, הן המפלגות החרדיות. עם זאת, גורמים חרדים מעריכים כי ימי הממשלה המסתמנת יהיו קצרים, וכי הישיבה על ספסלי האופוזיציה לא תהיה ארוכה במיוחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
  • עוד באותו נושא:
  • נפתלי בנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully