וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים בליכוד: "הצענו את תיק האוצר ליאיר לפיד"

5.3.2013 / 18:22

במפלגה טוענים כי הבהירו ליו"ר יש עתיד כי תיק החוץ יישאר בליכוד-ביתנו. מקורבי בנט, מנגד, טענו מוקדם יותר כי הוא נענה להצעת נתניהו לכהן כשר האוצר. בבית היהודי הכחישו

גורמים בליכוד אמרו הערב (שלישי) כי "תיק האוצר הוצע למפלגתו של יאיר לפיד", ובמקביל הוסיפו כי הליכוד-ביתנו הדגיש כי תיק החוץ יישאר בידי המפלגה. מוקדם יותר טענו מקורבי יו"ר הבית היהודי, כי נפתלי בנט נענה להצעת נתניהו לכהן כשר האוצר בממשלה הבאה. לטענתם, הסכמת בנט הייתה מתואמת עם לפיד. בבית היהודי הכחישו את היענותו של בנט להצעה שכזו.

ח"כ אורי אורבך אמר הערב כי הבית היהודי תבקש תיקים שבהם "ניתן להשפיע על ענייני הפנים בישראל - מהאוצר ומטה". בראיון לערוץ 2 הדגיש אורבך כי לא תהיה סתירה בין התיקים שתבקש מפלגתו לאלה שבהם חושקת יש עתיד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חרושת שמועות סביב מינוי שר האוצר הבא. לפיד, נתניהו ובנט/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול אמר בנט לוואלה! חדשות כי כי הוא מצפה שמלאכת הרכבת הממשלה תסתיים במהרה. "אני מקווה שעם ישראל יזכה לממשלה בזמן הקרוב. ממשלה טובה ויציבה ובמהרה", אמר אחרי הפגישה ה"טובה" בינו לבין ראש הממשלה, והוסיף: "אני מאחל לעם ישראל יום נהדר".

בפגישת המשא ומתן הקואליציוני שנערכה אתמול השתתף גם שר החוץ לשעבר אביגדור ליברמן. בסביבתו של בנט אמרו כי הפגישה הייתה "טובה ומעשית ותימשך הידברות בזמן הקרוב". מי שנפגעים מההתקרבות בין הליכוד-ביתנו לבין בנט ומפלגתו של יאיר לפיד, יש עתיד, הן המפלגות החרדיות. עם זאת, גורמים חרדים מעריכים כי ימי הממשלה המסתמנת יהיו קצרים, וכי הישיבה על ספסלי האופוזיציה לא תהיה ארוכה במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully