וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד: "המשא ומתן הקואליציוני רחוק מלהיות גמור"

4.3.2013 / 15:07

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ביקש בפתח ישיבת הסיעה להתאזר בסבלנות, אך בן-בריתו נפתלי בנט נשמע אופטימי יותר: "אנו עוברים מהחורף לאביב ויש הרבה מאוד רצון טוב להקים ממשלה"

צילום: עומר מירון, עריכה: יאיר דניאל

בעוד המשא ומתן על הרכבת הממשלה נמשך, והניחושים על סופו הולכים ומתרבים, ראשי הסיעות במרכזו לא משחררים יותר מרמזים דקים, ואף סותרים, בנושא. יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, אמר היום (שני) כי "בשדה הפוליטי אנו עוברים מהחורף לאביב ויש הרבה מאוד רצון טוב להקים ממשלה".

"אנו מפשילים שרוולים עכשיו", הדגיש בנט. "נעבוד מאוד קשה לעזור לנתניהו להקים ממשלה שתשרת את עם ישראל באופן המרבי, ולאורך הכי הרבה זמן. אנו עכשיו באים לשמש לו לעזר". יו"ר מפלגת יש עתיד, יאיר לפיד, שרקם ברית עם מפלגתו של בנט, התייחס גם הוא בפתח ישיבת סיעתו למשא ומתן הקואליציוני, אך נשמע הרבה פחות אופטימי מבנט. "המשא ומתן הקואליציוני רחוק מלהיות גמור, יש לא מעט סוגיות שצריך לפתור", אמר לפיד.

יאיר לפיד, עפר שלח ויעל גרמן בישיבת סיעת יש עתיד, מרץ 2013. יואב דודקביץ'
"נדאג גם לחרדים". לפיד וח"כ שלח בישיבת הסיעה/יואב דודקביץ'

"יחד עם זאת, אני מקווה שנצליח להקים יחד עם השותפים האחרים ממשלה שתעסוק במה שטוב למדינה ולא במה שטוב לפוליטיקאים", אמר לפיד. "גם החרדים יגלו שלא רק שיש עתיד לא נגדם אלא תדאג גם להם". לפיד הוסיף: "חיכינו עד עכשיו ונחכה עוד קצת. עוד קצת סבלנות ואז נדע אם אנו בקואליציה או באופוזיציה".

בפגישת המשא ומתן הקואליציוני שנערכה אתמול בין בנט לראש הממשלה, בנימין נתניהו, השתתף גם שר החוץ לשעבר אביגדור ליברמן. בסביבתו של בנט אמרו כי הפגישה הייתה "טובה ומעשית ותימשך הידברות בזמן הקרוב". מי שנפגעים מההתקרבות בין הליכוד-ביתנו לבין בנט ומפלגתו של יאיר לפיד, יש עתיד, הן המפלגות החרדיות. עם זאת, גורמים חרדים מעריכים כי ימי הממשלה המסתמנת יהיו קצרים, וכי הישיבה על ספסלי האופוזיציה לא תהיה ארוכה במיוחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully