וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע רצח בעקבות קנאה: הספר הכיר בין הרוצח לחברתו

קובי מנדל

5.3.2013 / 8:20

במשטרה מעריכים שבת זוגו של המאבטח, דב תגר, הודיעה לו לפני מספר ימים על רצונה להיפרד ממנו. בעבר היא אף סירבה לאפשר לו להכנס לדירתה בלילות והוא נהג לישון ברכבו בחוץ

צילום: ערן גילווארג, עריכה: רן מנחם, גדי וינסטוק, קריינות: לירון בארי

חוקרי ימ"ר חוף מעריכים הבוקר (שלישי) כי הרקע למסע ההרג שהסתיים בארבע גופות בשלוש זירות שונות באזור חיפה הוא קנאתו של המאבטח דב תגר לחברתו חטואלה קוזניצוב. מהחקירה עולה כי הדבר התבטא בין היתר במקרים בהם היא סירבה לאפשר לו להיכנס לדירתה בלילות, אז הוא נהג ללון במכוניתו סמוך לדירתה. מהחקירה שנוהלה הלילה התברר כי קוזניצוב הודיעה לבן זוגה כבר לפני מספר ימים על רצונה להיפרד ממנו בתום היכרות של כשנה. בין השניים הכיר חברו מילדות - הספר דב "סוסו" יוסף בן ה-52, שהיה גם ידידה של קוזניצוב, ונרצח אתמול.

השתלשלות האירועים:
אחר הצהריים: הספר נרצח במעלית באזור התעשייה במפרץ
לפנות ערב: הרוצח מאותר בקריית אתא - ומתאבד מול השוטרים
שעות הערב: עוד שתי גופות מתגלות בדירה בקריית שמואל

שני בני אדם נדקרו למוות בחיפה. ערן גילווארג
הנרצחת סירבה לתת לבן זוגה להכנס לדירתה. זירת הרצח בקריית שמואל/ערן גילווארג

בעקבות כך הגיע אתמול תגר, ככל הנראה בצהריים, לדירת חברתו בקריית שמואל, שם הוא דקר אותה ואת בנה למוות. במקום נמצאה סכין יפנית שעל פי החשד שימשה לביצוע הרציחות. לאחר מכן הוא נפגש עם חברו הספר והשניים יצאו לבית עסק המספק מוצרים למספרה שבבעלותו של הנרצח, אחרי שהחליט לגשת לרכוש מוצרים שונים.

השניים תועדו במצלמות האבטחה של הבניין כשהם צועדים זה לצד זה ללא כל סימני מתיחות ביניהם. לפי החשד, לאחר מכן הוא ירה בחברו במעלית ונמלט ברכבו. שוטרי תחנת ימ"ר חוף איתרו את תגר בקרית אתא, והתקרבו למכוניתו בזהירות כי ידעו שהוא חמוש. אחד הבלשים הצליח לשבור את דלת המכונית ואז תגר ירה בעצמו באמצעות אקדחו. גופות הנרצחים נשלחו לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

בשיחה עם וואלה! חדשות, סיפר רוברט בן-סימון, אחד ממכריה של האישה שהכיר אותה היטב, כי קוזניצוב חששה מפני בן זוגה בשל קנאותו. הוא אף סיפר כי לפני זמן לא רב פגש אותה במרכול השכונתי, והיא אמרה לו שעדיף שלא יהיו בקשר קרוב, כי "משהו רע עלול לקרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בן-סימון סיפר עוד כי הוא מתגורר בשכונה זה 40 שנה, וסייע רבות לקוזניצוב לאחר שעלתה לארץ מחבר המדינות לפני כ-15 שנה עם הוריה ובנה. לדבריו, היא שכרה את הדירה במקום והתגוררה בה יחד עם הבן, שהיה קשור אליה מאוד. בן-סימון העריך כי הבן מצא את מותו כשניסה להגן על אמו וסיפר כי האם שלחה את הבן ללמוד בפנימייה כדי "להרחיקו מהשפעה שלילית" בשכונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully