וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נרצחה עם בנה במסע הקטל: "חששה מקנאת החבר"

קובי מנדל

4.3.2013 / 0:15

עדיין לא ברור מה הניע את דב תגר, מאבטח מהקריות, לרצוח את בת זוגו, בנה וחבר נוסף ולהתאבד - אולם לדברי ידידה, החשש כבר קינן בה, והיא אף העריכה ש"משהו רע עלול לקרות"

בתום כמה שעות של השתלשלות אירועים מטורפת באזור מפרץ חיפה, מתחילות הלילה (שלישי) להתברר נסיבות מסע ההרג שהותיר ארבע גופות בשלוש זירות שונות - ומופיעים גם סימנים ראשונים למניע שהביא את דב תגר, מאבטח בן 46, לרצוח את בת זוגו, חטואלה קוזנייציוב, את בנה אלכס בן ה-17, את הס?פ??ר יוסף "סו?סו?" דב בן ה-52, שהיה כנראה ידידו - ולבסוף להתאבד לנגד עיני השוטרים שדלקו אחריו.

עדיין לא ברור מה היה טיב הקשר בין הרוצח וחברתו לספר שנרצח, אולם אחד ממכריה של האישה, שהכיר אותה היטב, העריך בשיחה עם וואלה! חדשות כי ייתכן שהמניע מאחורי הרצח הוא קנאה. בשיחה עם וואלה! חדשות, סיפר רוברט בן-סימון כי קוזנייצובה חששה מפני בן זוגה, אותו הכירה לפני כחצי שנה, בשל קנאותו. הוא אף סיפר כי לפני זמן לא רב פגש אותה במרכול השכונתי, והיא אמרה לו שעדיף שלא יהיו בקשר קרוב, כי "משהו רע עלול לקרות".

השתלשלות האירועים:
אחר הצהריים: הספר נרצח במעלית באזור התעשייה במפרץ
לפנות ערב: הרוצח מאותר בקריית אתא - ומתאבד מול השוטרים
שעות הערב: עוד שתי גופות מתגלות בדירה בקריית שמואל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בן-סימון סיפר עוד כי הוא מתגורר בשכונה זה 40 שנה, וסייע רבות לקוזנייצובה לאחר שעלתה לארץ מחבר המדינות לפני כ-15 שנה עם הוריה ובנה. לדבריו, היא שכרה את הדירה במקום והתגוררה בה יחד עם הבן, שהיה קשור אליה מאוד. בן-סימון העריך כי הבן מצא את מותו כשניסה להגן על אמו. עוד סיפר כי האם שלחה את הבן ללמוד בפנימייה כדי "להרחיקו מהשפעה שלילית" בשכונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הורי הרוצח מצאו את הגופות

לפי המידע שהצליחו בלשי היחידה המרכזית במחוז חוף לשחזר עד כה, מסע ההרג נפתח בשעות הצהריים באותה דירה בשדרות ורבורג בקריית שמואל בה התגוררו תגר, קוזנייצוב ובנה. האם והבן נרצחו בדקירות מרובות, והרוצח - ככל הנראה תגר - נמלט מהמקום. הגופות התגלו רק שעות מאחור יותר על ידי הוריו של תגר, שנזעקו למקום לאחר שנודעה להם מעורבותו ברצח השני.

אדם נמצא מת ברכבו בקריית אתא, מרץ 2013. ערן גילווארג
גופתו של תגר מוטלת במקום בו ירה בעצמו, בקריית אתא/ערן גילווארג

מסע הרג נמשך בשעות אחר הצהריים. תגר, לפי החשד, הצטרף לידידו יוסף דב, בעל מספרה בקריית ים, לקניית ציוד למספרתו באזור התעשייה במפרץ. בבניין "רב גל" בשדרות חלוצי התעשייה באזור התעשייה, ירה תגר בראשו של חברו במעלית, הותיר אותו במקום ונמלט במכוניתו. אנשי מד"א שהוזעקו למקום קבעו את מותו של הספר, שחבריו העידו עליו כי היה "מלאך" שמעולם לא הזיק לאיש, והיה נטול אויבים או חובות.

השוטרים פתחו במרדף אחר תגר, וכעבור כשעתיים איתרו אותו ברחוב שדה בוקר בקריית אתא, במכוניתו של הספר שנרצח. ואולם, לפני שהספיקו להגיע אליו - הוא יצא מהמכונית והתאבד בירייה בראשו. האקדח בו השתמש היה ברשותו ברשיון, במגרת עבודתו כמאבטח. כעבור שעה נוספת התגלו שתי הגופות בדירה בקריית שמואל, ותמונת האירועים החלה להתבהר. אולם פרט אחד עדיין נותר שרוי בערפל: מהי הסיבה שהציתה את מסע ההרג המטורף.

זירת רצח בקריית חיים בה נמצא אדם ירוי במעלית בניין משרדים, מרץ 2013. ערן גילווארג
אנשי מז"פ אוספים ראיות בזירת הרצח בבניין "רב גל", אחר הצהריים/ערן גילווארג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully