וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד: לא מאמין שהחרדים יוכלו לשבת איתנו בממשלה

יו"ר יש עתיד התייחס בעמוד הפייסבוק שלו לאפשרות כי מפלגתו תשב באותה ממשלה עם המפלגות החרדיות: "הן לא יעשו את השינוי שאנחנו מבקשים, לא יקרה אסון אם יישבו באופוזיציה"

יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, התייחס הערב (שבת) למשא ומתן הקואליציוני ולאפשרות כי מפלגתו תשב באותה ממשלה עם המפלגות החרדיות. בעמוד הפייסבוק שלו כתב לפיד כי "איני מאמין שש"ס ויהדות התורה יכולות לשבת בממשלה שתעשה את השינוי שעליו הלכנו לבחירות - השינוי בקריטריונים לדיור, לימודי ליבה לכל, השוויון בנטל הגיוס והקיצוץ המתבקש בתקציבי הישיבות".

לפיד: "נעשה הכל כדי להשיב את פולארד". מור שאולי
"החרדים לא יעשו את השינוי שעמו הלכנו לבחירות". לפיד/מור שאולי

לדברי לפיד, "זהו סדר יום אזרחי שרוב מכריע של אזרחי המדינה תומך בו, אבל המפלגות החרדיות מתנגדות לו בתוקף. המסקנה המתבקשת היא שלא יקרה שום אסון אם בקדנציה הקרובה הן יישבו באופוזיציה".

ישי: "לפיד לא התכוון להטיב עם מעמד הביניים"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס הערב במרומז לעמדתו של לפיד בנוגע למפלגות החרדיות. באירוע בבית הנשיא, שבו העניק נשיא המדינה, שמעון פרס, לנתניהו ארכה של שבועיים להקמת ממשלה, אמר ראש הממשלה: "הסיבה שלא הרכבתי ממשלה – כי יש חרמות של ציבור בישראל, וזה לא מתאים להשקפתי". לדבריו, "אני עושה כל שביכולתי לאחד את העם. כיהודים סבלנו מחרמות. עברנו הרבה טרגדיות, שנאת חינם".

בתגובה לדברי לפיד, כתב הערב שר הפנים אלי ישי בעמוד הפייסבוק שלו כי ל"לפיד אין ולא הייתה כוונה להטיב עם מעמד הביניים, הסטודנטים ועוד". לדבריו, "הוא גייס את יכולת הכתיבה, ההגשה והרטוריקה שלו למטרה אחת בלבד - הוצאת החרדים אל מחוץ לממשלה, אל מחוץ לחברה הישראלית. הוא לא הפנים שאיננו קבוצה לצד האוכלוסייה הישראלית - אנחנו חלק ממנה. הדרת החרדים הפכה עבורו לערך מקודש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully