וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נהג האוטובוס התעלף, 2 נשים השתלטו על ההגה

נהג אוטובוס שעשה את דרכו לעיר גדנסק בפולין ועליו 20 נוסעים איבד את הכרתו תוך כדי נהיגה והרכב החל לחצות לנתיב הנגדי. שתי נוסעות זינקו לעבר ההגה והצליחו למנוע אסון

צילום: האבטחה של חברת PKS Gdansk עריכה: טל רזניק

תושייתן של שתי נשים בפולין מנעה תאונה קשה: נהג אוטובוס שנסע ביום חמישי האחרון באזור העיר קייזמרק התעלף מסיבה שאינה ברורה ונפל ממושבו. שתי נשים שהבחינו בו זינקו לעבר ההגה, השתלטו עליו והחלו לעצור את האוטובוס.

האוטובוס של חברת PKS Gdansk עשה את דרכו לעיר גדנסק שבצפון פולין, כשעליו 20 נוסעים. בתיעוד של מצלמות האבטחה ניתן לראות את הנהג מאבד את הכרתו ונופל על רצפת האוטובוס, כשברקע נשמעים קולותיהם של הנוסעים המבוהלים. האוטובוס החל לחצות לנתיב הנגדי בזמן שנסעו בו כלי רכב ואף עלה על המדרכה, במה שהיווה סכנה של ממש לשלומם של הנוסעים, כלי הרכב האחרים ושל הולכי רגל. שתי הנוסעות האמיצות זינקו לעבר ההגה והחלו לנסות לעצור את האוטובוס, אז הצטרף אדם נוסף וסייע להביא לעצירתו המלאה של הרכב.

גבריאלה דונקה-בנך, אחת משתי הנשים שזינקו אל ההגה, סיפרה לרשת טלוויזיה מקומית: "אישה אחת הגיבה קודם ואז אני רצתי לסייע לה. משהו גרם לי לעשות זאת". היא הוסיפה כי "הודות לאינסטינקטים שלה, אני מסוגלת לעמוד כאן היום ולדבר על זה". האישה השנייה ביקשה שלא להזדהות. דונקה-בנך סיפרה שההגה החל לנטות לכיוון שמאל, אך היא הצליחה לסובב אותו לצד ימין. "זה היה אינסטינקט. תהיתי למשך כמה זמן אצטרך לנהוג ככה", אמרה. הנהג נלקח לבדיקות בבית החולים, אך לא נפגע. בנוסף, האוטובוס התנגש קלות ברכב פרטי, אך גם שם במזל גדול לא היו נפגעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully