וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הנהג נפגע ממתכת שעפה לעברו, הנוסעים ניצלו

4.6.2012 / 17:02

הנהג נפגע מחפץ כבד שחדר את שמשת האוטובוס ופצע אותו באורח קשה. למרות זאת, הוא שמר על קור רוח, עצר את הרכב ובדק את שלום הנוסעים. למרבה הצער, מת מפצעיו בבית החולים

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

יש אנשים שראויים יותר מאחרים לתואר גיבור. כך במקרה של וו בין, נהג אוטובוס בן 48 מסין, שבקור רוחו הצליח להציל את הנוסעים לאחר שנפגע במפתיע מעצם זר שחדר את שמשת האוטובוס. למרבה הצער, הוא שילם על זה בחייו. מצלמות האבטחה ברכב תיעדו את מהלך האירוע המחריד.

וו הוביל את 24 נוסעי האוטובוס מהעיר הנגז'ו שבמזרח סין לעיר וושי, בנסיעה שאמורה הייתה להיות שגרתית לחלוטין. חפץ כבד, שהתברר כחלק ממשאית שנסעה בנתיב הנגדי של הכביש המהיר, התעופף לעבר האוטובוס, חדר את השמשה הקדמית ופצע את הנהג באורח קשה. למרות הפגיעה החמורה, הצליח וו להאט את הרכב עד לעצירתו המוחלטת, אז קם ממושבו ורק לאחר שווידא שהנוסעים האחרים לא נפגעו הוא הסכים לקבל את עזרתם. "הושבנו אותו על הכיסא, הפשטנו אותו מבגדיו, ואז גילינו מעין חור בצורת משולש בבטן שלו", סיפר ז'ו גושין, אחד הנוסעים באוטובוס.

צ'ן ייבו, מנהל הבטיחות של חברת הנסיעות, סיפר: "החפץ, מעין פיסת מתכת, עף מהנתיב הנגדי, ניפץ את השמשה הקדמית ופגע בבטנו של וו ובידיו". וו הובהל לבית החולים במצב קשה והוכנס לחדר הניתוח. אחרי ארבעה ימים בהם היה מחובר למכונת הנשמה, וו מת מפצעיו בבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully