וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטובוס אמבולנס: נהג סיני "טס" לבית החולים

משהבחין בנוסעת שלקתה בלבה באוטובוס בו נהג, דהר הונאן בינג אל בית החולים הקרוב ביותר תוך שהוא עוקף עומסי תנועה כבדים כדי להציל את הנוסעת. צפו בתיעוד האירוע

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: יותם בן-דוד; קריינות: אביב אברמוביץ')

נהג כראוי: הונאן בינג, נהג אוטובוס מסין, הציל את חייה של נוסעת אשר לקתה בליבה במהלך נסיעה בעיירה צ'אנגשה שבדרום-מרכז סין. בינג, שהיה מודע לכך שבית החולים הקרוב נמצא במרחק של כחצי שעה נסיעה, דהר אל עבר בית החולים והציל את חייה של הנוסעת.

הארוע יוצא הדופן תועד במצלמות האבטחה של האוטובוס, כאשר בשל העומס בכבישים בשעות הבוקר, נראה בסרטון נהג האוטובוס כשהוא קורא בבהילות לנהגים אחרים בבקשה שיתנו לו לעבור. "בבקשה, פנו דרך, יש לי אישה חולה באוטובוס!", קרא בינג והצליח להגיע לבית החולים בתוך עשר דקות בלבד.

בתה של הנוסעת, שהייתה עמה באוטובוס בעת המקרה, סיפרה כי "מישהו אמר 'קחי מונית', אבל זה היה בלתי אפשרי בזמן שאני מחזיקה בידיי גם את בני בן החצי שנה". "זה היה מצב חירום", אמרה הד"ר שו ז'ינג שטיפלה בנוסעת והוסיפה כי האישה הייתה "במצב מוקדם של הלם, היא כמעט איבדה את הכרתה".

וכפי שהזדרז הנהג להבהיל את הנוסעת לבית החולים, מהר מאוד הוא חזר לעבודתו, וביקש לוותר על התשבוחות והתהילה לה זכה. "אני לא גיבור", אמר בינג, "כל אחד היה פועל באותה הצורה במקרה כזה. להציל חיים של מישהו אחר זה כמו להציל את החיים שלך".

עוד סיפורים יוצאי דופן מסין
חיקוי סיני: הכירו את הכפיל של ולדימיר פוטין
שיא גינס חדש: 555 גמלים, 1,110 דבשות
תעלומה: מאין צצו ציורי ענק שצולמו מהחלל?
נאמנות לנצח: הכלב הסיני לא זז מקבר בעליו
צפו: "חזיר חזק" הולך על שתי רגליו הקדמיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully