וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם לעתיד מכרה את "זכויות היוצרים" לשם תינוקה

מורה מלוס אנג'לס נתנה לגולשי אינטרנט רנדומליים להכריע מה יהיה שם תינוקה שיוולד בספטמבר. השם יבחר מתוך רשימה קצרה שתוצג באתר לו מכרה את הזכויות עבור 5000 דולרים

נטשה היל בת ה-27 מצאה דרך מקורית במיוחד לכסות את חובותיה. המורה מלוס אנג'לס מצפה לתינוק ראשון בחודש ספטמבר הקרוב והחליטה להעמיד למכירה את זכויות היוצרים על שמו או שמה של תינוקה. היל עוד לא יודעת אם היא מצפה לבן או לבת – אבל היא מוכנה להסתמך על קבוצת אנשים זרים, גולשי אינטרנט רנדומליים, שיבחרו עבורה את שם תינוקה, תמורת 5,000 דולרים בלבד.

היל קיבלה את הסכום מאתר אמריקני, אשר מאפשר לגולשים להצביע מרשימה של חמישה שמות לבנים וחמישה לבנות. האם לעתיד אמרה כי תשתמש בכסף כדי לשלם את חובותיה והבטיחה לשים חלק מהסכום בצד "עבור עתיד התינוק". "זו הזדמנות לעשות משהו חיובי ביותר עבור התינוק או התינוקת שלי", סיפרה היל.

מנהלת האתר, לייסי מולר, אמרה כי בכוונתה שהתהליך יתנהל בכבוד הראוי כלפי התינוק, ודרשה שלא יוצעו שמות מביכים: "שום דבר משוגע ובלי שמות של מותגים או משהו בסגנון", קבעה. ההצבעה תתקיים בסוף החודש הקרוב והאתר כבר התמלא בהצעות לשמות לרשימה הקצרה, אך לא כולם מתלהבים מהרעיון. רוזה סי מארגון הורים תקפה את היוזמה ואמרה כי "אלמנטים מסוימים במשפחה שלנו צריכים להיות מרוחקים מהמפרסמים, שעושים זאת עבור הזדמנויות קפיטליסטיות". קייסי קנדלה מאותו הארגון אמרה כי "שמו של תינוק הוא לא שם של איצטדיון בייסבול, הניתן למרבה במחיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully