וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: פעוט בן שנתיים מעשן בעידוד הוריו באילת

סרטון שהועלה ל-YouTube מציג את הפעוט כשהוא אוחז סיגריה ושואף ממנה. עובר אורח צילם את הסרטון והעלה אותו בתחילה כבדיחה, "ואז הבנתי שזה נורא". התגובות ברשת חריפות

תמונות גולשים

(צילום: סרטון חובבים שהועלה ליוטיוב, עריכה: גדי וינסטוק)

סרטון שהועלה ל-YouTube ובו נראה פעוט בן שנתיים כשהוא אוחז סיגריה ומעשן מעורר סערה ברשת, ולאחר שפורסם ב"ידיעות אחרונות" – ניכר שגם מעבר לה. בסרטון נראה התינוק בתינוק שבאילת, מול אחד המלונות כשהוא אוחז בסיגריה, ומדי כמה שניות מכניס אותה לפיו, שואף ומוציא עשן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב"ידיעות אחרונות" שוחחו עם מצלם הסרטון - פועל בחוף בשם זוהר רביבו, שהבחין בנעשה ונחרד. "ראיתי את האבא של הילד מדליק לו את הסיגריה בפה – והוא מצדו מבסוט עד הגג. הייתי פשוט בשוק", ציין רביבו. בסרטון נשמע גם קולו של האב ברקע, מעודד את הילד להמשיך. בשלב מסוים, כשאמו מתרחקת ממנו, הילד מתחיל לבכות, אך מיד חוזר לעשן ומתרצה. רביבו ציין כי כשהמשפחה הבינה שהעניין תועד, התרגזה האם על האב, והמשפחה עזבה את המקום, באופן שהבהיר לו ש"לא מדובר באירוע חד-פעמי. בהתחלה העליתי את זה לאינטרנט כבדיחה, אבל אחרי שצפיתי בו כמה פעמים הבנתי שזה נורא".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הייתי בשוק"/מערכת וואלה!, צילום מסך

התגובות באינטרנט לא איחרו לבוא. "נורא! ילד כזה מתוק, בגיל של הבן שלי.. צריך לשלול להורים את רשיון ההורות!", אמרה מגיבה אחת, ומגיב אחר תקף את העלאת הסרטון והצגתו כבדיחה. "מה בדיוק מצחיק בזה? זה עצוב, מדאיג, מטריד, מקומם ומזעזע. צריך להוציא את התינוק הזה מרשות הוריו שמתעללים בו ומרעילים אותו. את ההורים צריך לשלוח לכלא, וכך גם את מי שצילם והעלה את הסרטון הזה ל-YouTube".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully