וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה גדולה: אם מהצפון ילדה תינוק במשקל 6 ק"ג

קובי מנדל

15.10.2012 / 20:04

האישה סיפרה לרופאים לאחר מכן כי במהלך ההיריון הרגישה מגושמת במיוחד. בהכנות ללידה התגלה כי לא ביצעה מעקב בזמן ההיריון והוחלט על ניתוח קיסרי בו נולד התינוק בריא ושלם

זה הקטן – הוא כבר גדול. תינוק חריג בגודלו, במשקל של כ-6 ק"ג, נולד בריא ושלם בשבוע שעבר במרכז הרפואי "בני ציון" בחיפה. בעת ההכנות ללידה במרכז הרפואי, התגלה כי האם סובלת מסכרת הריונית ולא ביצעה מעקב רצוף במהלך ההיריון. בבדיקת אולטראסאונד התברר כי מדובר בתינוק במשקל חריג ולכן הוחלט לבצע ניתוח קיסרי.

התינוק, שנולד במשקל 5.910 ק"ג, עבר סדרת בדיקות מקיפה והיה נתון במעקב במשך מספר ימים במחלקת ילודים במרכז הרפואי. לאחר מכן שוחרר לביתו יחד עם האם במצב טוב. לדברי הצוות הרפואי, אמו של התינוק, תושבת הצפון, ציינה בפניהם כי חשה הבדל לעומת הריונה הקודם. היא דיווחה כי הרגישה מגושמת יותר מאשר בהריון הקודם והבטן שלה הייתה גדולה יותר, אך לא ציפתה ללדת בן ששוקל כ-6 ק"ג.

מנהל מחלקת ילודים במרכז הרפואי "בני ציון", פרופ' דוד בדר, מסר כי הצוות הרפואי מייעץ לאימהות הנושאות תינוק במשקל גבוה לבחור בניתוח קיסרי בכדי להימנע מסיבוכים. במחלקה מדגישים כי במעקב רציף ניתן להבחין מראש בהריונות עם עוברים במשקל חריג ולהיערך בהתאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully