וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: התינוק הכבד ביותר שנולד אי פעם בסין

הבן הקטן בכלל לא קטן: לזוג הורים בעיר שינשיאנג שבסין נולד תינוק במשקל שבעה קילוגרמים וארבעה גרם, שמקנים לו את התואר היוקרתי. האם: "הטבור שלי היה גדול במיוחד"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: רן צימט, קריינות: אביב אברמוביץ')

וואנג יוז'ואן והאן ז'ינגאנג, זוג הורים משינשיאנג שבסין, נדהמו לגלות השבוע שבם הקטן לא כל כך קטן. הרך הנולד יצא אל אוויר העולם כשהוא שוקל לא פחות מ-7.04 קילוגרמים. על פי רישומי הסינים, מדובר בתינוק הגדול ביותר בהיסטוריה של המדינה, כאשר המשקל הממוצע של תינוקות נע בין 3-5 קילוגרמים. התינוק, שזכה לשם צ'ון צ'ון, נולד ימים ספורים אחרי תחילתה של השנה הסינית החדשה - שנת הדרקון - הנחשבת כזמן מצוין ללדת תינוקות. האב המופתע סיפר כי לא חש בשום דבר חריג בתקופת ההריון של רעייתו: "ההריון של אשתי לא היה שונה משל כל אשה אחרת. היא אכלה ושתתה כרגיל, כמו שהייתה צריכה. אבל היא ילדה כזה בן גדול, כל כך שמן".

לזוג ילדה נוספת, בת שש, ששקלה בסך הכל ארבעה קילוגרמים כשנולדה. בניגוד לבעלה, האם שנמצאת עדיין בהתאוששות, אומרת כי דווקא הרגישה שמשהו גדול הולך לקרות, אך לא תיארה לעצמה עד כמה: "ללא ספק הרגשתי מגושמת יותר מאשר כשהייתי בהריון עם בתי, הטבור שלי היה גדול יותר הפעם. אבל לא ציפיתי לשמוע שהוא שוקל שבעה ק"ג".

סוכנות הידיעות הסינית שינחואה מדווחת כי בין השנים 2008 ל-2010 נולדו במדינה שלושה תינוקות במשקל שבעה קילוגרמים בדיוק, אך ארבעת הגרמים העודפים של צ'ון צ'ון מעניקים לו יתרון קל על פניהם, והופכים אותו לתינוק השמן ביותר שתועד אי פעם בסין.

עוד בנושא
חמש במחיר אחד: ילד סיני בן 3 שוקל 60 ק"ג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully