וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תינוקת בגודל של פחית" נולדה בארה"ב - ושרדה

מלינדה נולדה לפני כחמישה חודשים בניתוח קיסרי בשבוע ה-24 של ההיריון במשקל של 270 גרם. היום, לאחר טיפולים ארוכים, היא שוחררה סוף סוף לביתה בלוס אנג'לס

יום גדול לתינוקת הקטנה: מלינדה, שנולדה בשבוע ה-24 במשקל 270 גרם בלבד, שוחררה אתמול (שבת) לביתה בלוס אנג'לס שבקליפורניה, ארצות הברית, לאחר חמישה חודשים בהם שכבה בבית חולים. מלינדה נולדה ב-30 באוגוסט, 16 שבועות לפני מועד הלידה הצפוי, "בגודל של פחית משקה". משקלה הפעוט אף העניק לה את התואר "התינוקת השלישית הכי קטנה שנולדה אי פעם".

הלידה של מלינדה התרחשה בשלב כה מוקדם מכיוון שהתפתחה בעיה בשליה של האם במהלך ההריון, מה שמנע מהתינוקת לקבל תזונה נכונה, חמצן ודם. כתוצאה מכך, נאלצה האם לעבור ניתוח קיסרי. ד"ר רנגסמי רמנטן, שטיפל בתינוקת, דיווח על אופטימיות זהירה לגבי הטיפול בה, אך ציין גם כי "עדיין לא ניתן לדעת כיצד מלינדה תתפתח. תינוקות שנולדים מוקדם מהצפוי נוטים לפתח עיוורון, חירשות או שיתוק מוחין". הוא הוסיף כי "זו הפעם הראשונה שהצלחנו להציל תינוק ששקל פחות מ-300 גרם".

"אני מאושרת לקחת אותה סוף סוף הביתה", אמרה אמה של מלינדה, היידי איברה. "עכשיו אוכל לבלות איתה את כל הלילה, וזה מרגיש נהדר". "אני כבר מחכה לקחת את מלינדה לפיקניקים ולפנק אותה כמו שכל אבא אחר היה עושה", אמר האב, יובאני גואידו, רגע לפני שההורים המאושרים נסעו עם בתם הביתה בפעם הראשונה.

לפני שנה וחצי: הפגה שנולדה במשקל 470 גרם יוצאת לביתה

(עדכון ראשון: 20:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully