וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגה שנולדה במשקל 470 גרם יוצאת לביתה

קובי מנדל

15.4.2010 / 11:26

ג'ואן נולדה לפני חמישה חודשים במשקל 470 גרם בלבד. רופאי ביה"ח בנהריה הצליחו להתגבר על המחלות שמהן סבלה הפגה והיום היא משוחררת לביתה. "הילדה שקלה כמו חצי שקית סוכר"

פגה שנולדה בבית החולים בנהריה לפני כחמישה חודשים במשקל של 470 גרם בלבד, תשוחרר היום (חמישי) לביתה. זו הפעם הראשונה שהצוות בפגיית בית החולים בנהריה טיפל והציל פעוטה כל כך קטנה, שסבלה ממחלות רבות. הפגה, ששמה ג'ואן, נולדה ב-22 בנובמבר, לאחר הריון בן 27 שבועות בלבד. היום, לאחר חמישה חודשים בפגיית בית החולים, היא משתחררת הביתה כשמשקלה 2.340 קילוגרמים.

"רק עכשיו היא הייתה צריכה להיוולד", סיפר אביה. "אני מודה לאלוהים ששמע את התפילות שלנו והשאיר לנו אותה. לא האמנתי שהיא תחיה, זה נס", אמר. אמה של ג'ואן, בת 42, סיפרה כי חיכתה לילדה הזו זמן רב. "כל כך פחדתי שאאבד אותה. לחשוב שהילדה שלי שוקלת כמו חצי שקית סוכר מאוד הפחידה אותי".

לאורך אשפוזה בפגיית בית החולים בנהריה, סבלה ג'ואן מסיבוכים רבים ומחלות שונות. מבית החולים נמסר כי לפג שנולד בשבוע ה-27 להיריון יש סיכוי טוב מאוד לשרוד אך למרות זאת, ג'ואן הייתה מאוד קטנה לגילה ומאוד חולה.

"היא הייתה כמה פעמים על סף מוות", מספר ד"ר מרדכי בן אלישע, מנהל הפגייה בבית החולים. "הילדה הייתה מאוד חולה וחשבנו שגופה הקטן לא יצליח להתמודד ולהיאבק במחלות, אך בעזרת טיפול תומך ובעזרת הצוות הרפואי הילדה הצליחה להתאושש". מנהל בית החולים, ד"ר מסעד ברהום מסר כי "ההישג הינו מרשים ואני גאה בצוות הרפואי המקצועי שליווה וטיפל בפגה מהרגע שנולדה. אנו דוגלים במתן שירות איכותי לקהילה. אני מתרגש בשביל ההורים ומאחל לילדה חיים בריאים ומאושרים".

  • עוד באותו נושא:
  • פגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully