וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר ירושלים: לשחרר את פולארד לרגל חג החירות

27.2.2013 / 10:46

בהצעה ששלח ניר ברקת לאישור חברי מועצת העיר הוא מבקש להעניק את "אות חירות ירושלים" לפולארד "לקראת חג החירות". השבוע הוצג קמפיין הקורא לאובמה לשחררו

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, יביא השבוע לאישור מועצת העיר החלטה להעניק לג'ונתן פולארד, האמריקאי-יהודי שריגל בארצות הברית לטובת ישראל את "אות חירות ירושלים". בהצעה שתובא לאישור חברי מועצת העיר נכתב כי מדובר באות "המבטא את השאיפה של העם היהודי להיות עם חופשי בארצנו - ארץ ציון ירושלים". עוד נכתב בהצעה כי "גם בשעות הקשות ביותר, לא חדל פולארד מלחלום על ירושלים ואנו תפילה שחלומותיו יתגשמו".

ברקת ציין כי "לקראת חג הפסח המסמל את היציאה מעבדות לחירות מועצת העירייה בחרה להעניק את האות לפולארד בתקווה כי ישוחרר במהרה ויהיה חופשי לחיות בירושלים בירת ישראל. חובתנו לפעול תמיד בכל האמצעים להביא לשחרור בני עמנו ואנו שולחים בשם תושבי ירושלים קריאה לשחרורו של ג'ונתן במהרה". חבר מועצת העיר, יאיר גבאי, שפנה לראש העיר ביוזמה להענקת האות לפולארד אמר כי הוא מברך את ברקת שאימץ את היוזמה שלו להעניק את אות החירות של ירושלים לפולארד. "כנציגי ציבור מוטל עלינו לעשות הכול כדי להביאו הביתה ולהגשים עבורו את חלום החירות והעלייה לישראל, ואני תקווה שיוזמה זו תישמע במסדרונות הבית הלבן ויבוא הקץ לסבלו של אחינו יונתן פולארד", הוסיף גבאי.

ביום שני האחרון פורסם כי למעלה מ-63 אלף אזרחים חתמו על מכתב שיוגש לנשיא ארצות הברית, ברק אובמה, בעת ביקורו בישראל בחודש הבא, שבו הוא נקרא להביא לשחרורו של פולארד הכלוא זה 27 שנים. בסרטון הקמפיין, המוצג בצמתים מרכזיים ברחבי הארץ, נראה הנשיא אובמה כשהוא מעניק לנשיא המדינה, שמעון פרס, את "מדליית החירות" בשנה שעברה. בשלב זה, המצלמה מתרחקת וניתן לראות קיר תא בכלא שעליו נכתב: "כבוד הנשיא, בבקשה תציל אותי, י. פולארד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully