וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט על החשד לשחיתות במפלגתו: "אסור לעמוד מנגד"

פנחס וולף

26.2.2013 / 14:42

בישיבת סיעתו הביע יו"ר הבית היהודי תקווה שבדיקת המשטרה את החשד שח"כ סולמיאנסקי שילם עבור קולות מתפקדים תיגמר במהרה. על המו"מ הקואליציוני: "אפשר להקים ממשלה בהקדם"

צילום: עומר מירון, עריכה: יאיר דניאל

יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, התייחס היום (שלישי) בישיבת סיעתו בכנסת לחשדות שנחשפו לפיהם חבר הכנסת ניסן סלומיאנסקי שילם כסף לקבלני קולות במהלך הפריימריז במפלגה, ולמעורבותו בפרשה. "הגיעו לידיעתנו חשדות על טוהר הבחירות. הוריתי על בדיקה מקיפה שהתמקדה אך ורק בטוהר המפקד, ובעקבותיה אכן נפסלו אלפי טפסים. אני גאה על פעילותינו זו. בזכות הפעולה המפקד נותר נקי. אסור לעמוד מנגד למול תופעות כאלה. המסמכים הועברו לרשויות. כל עוד מתקיימת בדיקה במשטרה עלינו לתת גיבוי מלא לכל החברים. מקווה שהבדיקה תיגמר במהרה", אמר בנט.

נפתלי בנט בישיבת סיעת הבית היהודי, פברואר 2013. נועם מושקוביץ
"לתת גיבוי לכל החברים". בנט בישיבת הסיעה, היום/נועם מושקוביץ

אתמול פורסם בערוץ 2 כי על פי החשד, סלומיאנסקי העביר עשרות אלפי שקלים לקבלן קולות בשם אביחי עמרוסי, עבור קולותיהם של אלפי מתפקדים, בתוך פאקטים של סיגריות.

את שמו של סלומיאנסקי כחבר הכנסת החשוד במתן שוחד לקבלני קולות חשף לראשונה רביב דרוקר בערוץ 10. חשיפת הפרשה התאפשרה בעקבות הפעלתו של חוקר פרטי שנשלח, לפי הדיווח, על ידי בנט שקיבל דיווחים על כך שמתחריו ממחנהו של זבולון אורלב אוספים כסף בצורה בלתי חוקית. החוקר הפרטי התחזה לאיש עסקים ויצר קשר עם קבלן הקולות. את הכסף שקיבל עמרוסי הוא תכנן, על פי החשד, להעביר לישיבה.

בעקבות החשדות אמר אתמול סלומיאנסקי: "אני נמצא במערכת הציבורית 21 שנה, תשע שנים בכנסת, מעולם לא דבק בי רבב. פתאום עכשיו מפיצים שמועות הזויות לחלוטין, שגם המפיץ מכחיש אותן. בעת כזו שגומרים קואליציה ויהיו בעלי תפקידים, זה הזמן שכל השטח רווח רכילויות ושמועות, אני מניח שיש כאלה שאולי רוצים את הכיסא הזה או רוצים שאני לא אהיה בכיסא הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ניסן סלומיאנסקי בישיבת סיעת הבית היהודי, פברואר 2013. נועם מושקוביץ
"מפיצים שמועות הזויות לחלוטין". סלומיאנסקי בסיעה/נועם מושקוביץ

בישיבת הסיעה התייחס בנט גם למשא ומתן הקואליציוני והביע אופטימיות. "המשא ומתן עוסק בקווי יסוד ואלה חדשות טובות. נכנסנו לתהליך מהותי ואפשרי להקים ממשלה בהקדם. אנחנו מעוניינים לסייע לנתניהו להתמודד עם האתגרים הניצבים בפני המדינה", אמר בנט. בהתייחסו לשביתת האסירים הביטחוניים והעימותים ביהודה ושומרון אמר בנט: "אנחנו קוראים לממשלה לפעול בנחישות מול ההתקוממויות בבתי הכלא. ביהודה ושומרון צריך לזכור שאלו מחבלים ורוצחים המציגים עצמם תחת מילים מכובסות של 'לוחמי חופש'. אם אוטובוסים מתפוצצים לנו ברחובות, לא יהיה להם חופש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully