וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 3 נהרגה בשריפה בביתה, אחיה בן ה-5 נפצע בינוני

השריפה פרצה בבית ביישוב כסייפה שבנגב. צוות מד"א פינה את שני הפצועים במסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נקבע מותה של הפעוטה. המשטרה ומכבי האש חוקרים את הנסיבות

שני אחים, ילדה בת שלוש וילד בן חמש, נפגעו אחר הצהריים (שני) בשריפה שפרצה בביתם ביישוב הבדואי כסייפה שבנגב. לאחר שהובאה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, נקבע מותה של הפעוטה. השניים חולצו תחילה מהבית הבוער והובאו תחילה למרפאה מקומית כשהם עם כוויות ברוב חלקי גופם וכשהם סובלים מקשיי נשימה. פרמדיקים של מד"א שהגיעו ליישוב העניקו לילדים הפצועים טיפול ראשוני.

על מנת לפנות את האחים להמשך טיפול מידי בבית החולים סורוקה בבאר שבע, הוזנק מסוק של מד"א לכסייפה. מבדיקת הצוות הרפואי עלה כי הילדה סובלת מ-40% כוויות בדרגות ב' וג' - והיא הוגדרה במצב אנוש. אחיה הגדול סובל מ-18% אחוז כוויות קלות. הם הובאו לבית החולים כשהם מונשמים. המשטרה תחקור את נסיבות האירוע, וגם צוותי חקירה של מכבי האש הגיעו לזירה.

לפני שבוע נספו אם ובתה בשריפה שפרצה בדירה בבניין מגורים ברחוב ארלוזורוב שבתל אביב. לאחר שהאש כובתה, מצאו צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום את הנשים ללא רוח חיים. ככל הנראה, השריפה פרצה עקב השארת תנור חימום דולק בדירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully