וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוועה באנגליה: הצית 6 מילדיו כדי להפליל את האקסית

התביעה בבריטניה הגישה כתבי אישום בפרשה שזעזעה את הממלכה בשנה שעברה. כעת נטען כי אב ל-17 ילדים, שזכה לכינוי "מיק חסר הבושה", שרף את ביתו במסגרת קרב משמורת

אב מבריטניה הצית בכוונה את ביתו והרג שישה מילדיו, כחלק ממזימה להפליל את חברתו לשעבר - כך נטען במסגרת הגשת כתב האישום נגדו. הפרשה זעזעה את בריטניה בשנה שעברה, כשהדליקה בעיר דרבי גבתה את חייהם של שישה מ-17 ילדיו של מיק פילפוט, דמות מוכרת לתקשורת המקומית, שנודע בשם "מיק חסר הבושה" בשל פניותיו החוזרת לרשויות בדרישה לתקצב את משפחתו הגדולה.

לפי כתב האישום, פילפוט, בן 56, היה נתון בקרב משפטי בנוגע למשמורת על ילדיו מול אהובתו לשעבר, ליסה וויליס, שפירקה את הקשר הזוגי עמו. הוא ניסה לפגוע בסיכויה להשיג את המשמורת, והתלונן כי וויליס - בן 28 - מאיימת עליו, על ילדיו ועל אשתו הנוכחית. לדברי התביעה, פילפוט הוא "אדם שתלטן ומניפולטיבי מאוד, שהיה נחוש להעניש את חברתו לשעבר על שעזבה אותו". נאשם נוסף במשפט הוא ידידו של האב, שסיפר כי פילפוט סיפר לו שתכניתו המקורית הייתה להציל את הילדים מהבית הבוער. אשתו הנוכחית של פילפוט, מייריד, נאשמת שסייעה לו בהצתה.

בני משפחת פילפוט מהעיר דרבי, אנגליה, ששישה מילדיה נספו בשריפה, מאי 2012. מהתקשורת הבריטית, ספק 500
שפחת פילפוט - האב, האם, ה"חברה" וכמה מ-17 הילדים, בהם השישה שנספו בשריפה/ספק 500, מהתקשורת הבריטית

בשריפה, ב-11 במאי 2012 נספו ג'ייד פילפוט בן העשר ואחיו ג'ון בן התשע, ג'ק בן השמונה, ג'סי בן השש וג'יידן בן החמש. שלושה ימים לאחר מכן מת מפצעיו בבית החולים אח נוסף שנפגע בשריפה - דוויין בן ה-13. השישה ישנו בחדר העליון בבית בזמן השריפה, שהחקירה העלתה כי נגרמה מהצתה באמצעות דלק.

חמישה ימים לאחר השריפה כינסו בני הזוג פילפוט מסיבת עיתונאים שבה הודו לאנשים שניסו להציל את הילדים ולקהילה המקומית על תמיכתה במשפחה בשעתה הקשה. משפחת פילפוט עלתה לכותרות לראשונה בשנת 2006, כשהאב פנה למועצה המקומית וביקש סיוע במימון בית גדול יותר עבורו, עבור אשתו ועבור אהובתו" שחיה עמם ועבור 14 הילדים שגידל בשעתו מנשותיו השונות. הוא זכה במרוצת השנים לעוד כמה חשיפות תקשורתיות, והפך לסמל לדיון הציבורי בבריטניה בנושא נחיצותן של קצבאות הרווחה למשפחות מעוטות יכולת ומרובות ילדים. ב-2007 אף כיכב בסרט תיעודי בנושא קצבאות רווחה, אותו צילמה חברת הפרלמנט השמרנית לשעבר אן ווידקומב, שעברה לגור למשך שבוע עם המשפחה.

לקריאה נוספת
בריטניה: אב ל-17 איבד חמישה מילדיו בשריפה
בריטניה: הורים חשודים ברצח 6 ילדיהם בשריפה

חמישה ילדים נהרגו בשריפה בבית בדרבי, בריטניה. מאי 2012. רויטרס
בית המשפחה אחרי השריפה. האב סיפר כי תכנן להציל את הילדים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully