וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: אב ל-17 איבד חמישה מילדיו בשריפה

השריפה בבית בעיר דרבי, שנסיבותיה מוגדרות במשטרה כ"חשודות", גבתה את חיי חמישה מילדיו של מיק פילפוט - דמות מוכרת בבריטניה בשל אורח חייו החריג. "אהבתי אותם יותר מהכל"

טרגדיה בבריטניה: אב ל-17 ילדים איבד חמישה מהם בשריפה שפרצה ביום שישי בביתם שבעיר דרבי, לאחר שנכשל בניסיונו הנואש להצילם מהלהבות. אח נוסף, בן 13, שרד בקושי את השריפה והוא מאושפז כעת במצב קריטי בבית חולים בבירמינגהם.

האב מיק פילפוט, בן 54, ואשתו מייריד ישנו בקומה התחתונה של הבית בעת שפרצה השריפה. האב מיהר לחדר בו ישנו הילדים, אולם נאלץ לסגת מעוצמת החום. צוותי כבאות שהוזעקו למקום השתלטו על האש בתוך דקות ספורות וחילצו את כל דיירי הבית, אולם במהרה התברר כי כל חמשת הילדים מתו, כפי הנראה כתוצאה משאיפת עשן.

חמישה ילדים נהרגו בשריפה בבית בדרבי, בריטניה. מאי 2012. רויטרס
"חשד מוצק שמישהו בשכונה יודע משהו שהמשטרה לא יודעת". בית משפחת פילפוט אחרי השריפה/רויטרס

בעוד המשפחה הגדולה מתאבלת על אובדנם של הילדים - ג'ייד בת העשר, ג'ון בן התשע, ג'ק בן השבע, ג'סי בת השש וג'יידן בן החמש – המשטרה פתחה בחקירת השריפה הפתאומית ומעוררת החשד. שלשום עצרה המשטרה שניים מתושבי העיר, אישה בת 28 וגבר בן 38, בחשד שהייתה להם יד בשריפה – אולם שחררה אותם לאחר החקירה מבלי להגיש נגדם תלונה.

כעת מחכה המשפחה לתוצאות הנתיחה שאחרי המוות, וכן למסקנות חוקרי השריפות שבחנו שעות ארוכות את זירת האירוע. "יש לי חשד מוצק לכך שמישהו בשכונה יודע משהו שאנחנו לא יודעים", אמר לעיתון ה"טלגרף" הבריטי סטיב קוטריל מהמשטרה המקומית. "למשטרה עדיין יש חשדות באשר לנסיבות השריפה, ואנחנו בודקים מספר כיווני חקירה", אמר.

מיק פילפוט, אב ל-17 ילדים מחמש אמהות שונות, מובטל זה שנים ומתקיים מקצבאות. פילפוט זכה לפרסום מפוקפק בבריטניה עקב אורח חייו הצבעוני, לאחר שבעיתון ה"סאן" הבריטי פורסם כי דרש מעיריית דרבי בית גדול יותר עבור משפחתו – מאחר שהן אשתו מיירד והן פילגשו ליסה וויליס נכנסו שוב להריון. כעת לאחר השריפה שגבתה את חיי ילדיו, מתעקש פילפוט כי אורח חייו לא העמיד אותם בסכנה. "אני אב טוב", אמר לעיתון ה"סאן", "אני אוהב את ילדיי יותר מכל אחד אחר. יש אנשים שלא מסכימים עם איך שאני חי את חיי, אבל לא אכפת לי".

לקריאה נוספת
ארה"ב: 6 ילדים נשרפו למוות בתום מסיבת פיג'מות
צפו: שריפה פרצה במפעל זיקוקי דינור בתאילנד
בתחילת השנה: אזרח גרמניה חשוד בהצתות בהוליווד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully